Voorzichtig zijn met de lock-down

Gestart door SuSke, 16 november 2020, 12:34:29 PM

raf

#15
sea ​​Suske Sílim go bhfaigheann Klaas an leagan sin de Trump

en sorry hugo maar uw schrijven versta ik niet
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Alberke

Citaat van: raf op 17 november 2020, 04:14:28 AM
sea ​​Suske Sílim go bhfaigheann Klaas an leagan sin de Trump

en sorry hugo maar uw schrijven versta ik niet
Dat is mijn favoriete taal, Ijslands ;D
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

SirGresley

En Raf, kunde nog zitten of hebben ze ze ergens anders gezet?
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Metpetergaathetbeter

Citaat van: raf op 16 november 2020, 17:10:10 PM
Vandaag heb ik de stoute schoenen aan getrokken en weet je wàt?🤔 Russische versie van het COVID 19 vaccin (Sputnik V) 🚀 te krijgen.
Tot nu toe gaat alles prima, geen voelbare bijwerkingen en voor diegəne van jullie diə bang zijn dat het niet getest is, ik həв het geproвееяd, en kan met een gеняust hart zеббeи dat er бeən
moet een goed vaccin zijn want je bent opeens hoofdletters en leestekens gaan gebruiken !  8) ;)

Paulogic

Zonet even gebeld naar de faculteit dierengeneeskunde. Nog geen vacin voor mij beschikbaar. Nondeknor...
mvg,
Paul(ogic)

Klaas Zondervan


raf

Peter ik heb het reeds uitgelegd maar dan nog eens .
Als ik aan de PC zit en ik type zinnen dan gebruik ik Hoofdletters en dergelijke .
Maar als ik de spraak functie gebruik dan heb ik dat uitgezet want het werkt maar het is niet perfect .
Staat het aan dan doet het om de een of andere reden de tekst naar de kloten .
Meestal loop ik met zo een Madonna phone op  en laat ik de berichten lezen en spreek ik nieuwe berichten in .
Waarom om dat het gemakkelijk is en ik niet aan de PC moet zitten en dit kan doen tijdens de werkzaam heden waar ik mee bezig ben .
Heel de dag speelt er muziek en als er een berichtje of mail binnen komt "ping";
En dan laat ik het voor lezen door dat ding zonder dat ik met de werkzaam heden hoef te stoppen .
Nu met al een paar dagen hoofdpijn dus wel aan de PC en dan probeer ik dus wel hoofd letters te zetten.
Nu ik dus wel aan de PC zit en niet boven , de garage of in de kelder bezig ben probeer ik het dus wel te doen.

Gr Raf 
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Rangeerduivel

#22
Citaat van: Klaas Zondervan op 17 november 2020, 10:31:36 AM
Je moet oppassen dat je loc niet down gaat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Montparnasse_derailment

In zoverre wij hier off topic kunnen gaan;
In de tekst staat dat er op straat 1 dodelijk slachtoffer was,
Ik weet uit vorige berichten dat dit klopt, het was de bloemenverkoopster die daar met een kraampje stond :(
In tegenstrijdigheid met hier waar wordt bericht dat het om een krantenverkoopster ging :-\
Ik denk dat er in die tijd nog geen paraplu's bestonden boven de marktkramen... :-\

;)