Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Voorzichtig zijn met de lock-down

Gestart door SuSke, 16 november 2020, 12:34:29 PM

SuSke

Iedereen ALSTUBLIEFT wees voorzichtig, want mensen worden gek als ze thuis worden opgesloten!  ::) ::)

Ik had het er net over met de magnetron en de broodrooster terwijl ik mijn ijsthee dronk en we waren het er allemaal over eens dat het slecht gaat. :'(
Ik heb hier niets van gezegd tegen de wasmachine, omdat ze ALLES een andere draai geeft!
Kon het zeker niet delen met de koelkast, want zij gedroeg zich koel en afstandelijk!
Uiteindelijk kreeg het strijkijzer me een beeteje recht! Ze zei dat de situatie niet zo dringend is en dat alle rimpels snel zullen worden gladgestreken!
De stofzuiger was echter erg onsympathiek, die zei dat ik het gewoon moest opzuigen!
Maar de ventilator was HEEL optimistisch en gaf me hoop dat het allemaal snel zal overwaaien! :D :D
Het toilet zag er een beetje doorgespoeld uit, maar zei niets toen ik om zijn mening vroeg.
Maar de voordeur zei dat ik los geslagen raakte en de deurknop zei dat ik grip moest krijgen!
Je kunt bijna raden wat de gordijnen me vertelden: zeiden dat ik 'mezelf niet moest laten opjagen!'

Maar, wij zullen overleven!! 8) 8)
En als we 2020 overleven, nou, dan kunnen we zo ongeveer alles overleven!!!
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Klaas Zondervan

Als je tegen je huisraad gaat praten heb je echt te lang binnen gezeten. Hoog tijd om eens naar buiten te gaan, een frisse neus halen. 8)

Paulogic

Ja, maar niet te lang want zie eens dat je plots teveel zuurstof binnenkrijgt??? Dan val je misschien nog van uw suske...
mvg,
Paul(ogic)

dani

er is een heel simpele oplossing voor dit probleem : een huisdier !!

Mijn hond, die luistert aandachtig, pruttelt nooit tegen, heeft geen negatieve commentaar,
en zolang ik haar af en toe een koekje toe stop is ze altijd goed gezind en blij om me te zien....

Allee, soms kijkt ze me aan met een blik war ik nerveus van word omdat ik het niet snap.
(waarschijnlijk omdat ze zelf niks snapt van mijn gezaag)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

mardig23

Klinkt een beetje zoals mijn kinderen, alleen.....

Ze luisteren nooit, pruttelen altijd tegen, en hebben altijd negatieve commentaar, en zelfs als ik er koekjes instop zijn ze nooit blij mij te zien. ::)
Ze kijken me ook altijd aan met een blik waar ik heeeeel nerveus van word omdat ik het wel snap ;)

Mijn oplossing: treinen kopen🤣

En volgens mij heeft Frans gewoon aan de Duvel gezeten (de pintjes hé), is niet slecht, ontsmet... 8)
Mvg Karl

dani

Citaat van: mardig23 op 16 november 2020, 14:41:19 PM
En volgens mij heeft Frans gewoon aan de Duvel gezeten

Als Frans daar blij van wordt,  is dat prima, toch ?

SCHOLLEKES   :)

PS : dat van die kinderen snap ik heeeel goed !   Wij zijn nu klaar voor de volgende ronde : kleinkinderen   !
(eentje van bijna anderthalf jaar en eentje dat er normaal binnen dit en 2 weken aan komt )



De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

Citaat van: mardig23 op 16 november 2020, 14:41:19 PM
En volgens mij heeft Frans gewoon aan de Duvel gezeten (de pintjes hé), is niet slecht, ontsmet... 8)

Beter dat eens proberen Frans,



Ontsmet ook en heeft geen negatieve uitwerking voor risicogroepen ... 8) ;D

;)

Stieven76

Citaat van: mardig23 op 16 november 2020, 14:41:19 PM
Klinkt een beetje zoals mijn kinderen, alleen.....

Ze luisteren nooit, pruttelen altijd tegen, en hebben altijd negatieve commentaar, en zelfs als ik er koekjes instop zijn ze nooit blij mij te zien. ::)
Ze kijken me ook altijd aan met een blik waar ik heeeeel nerveus van word omdat ik het wel snap ;)


Ale, da's niet alleen hier! Nu ben ik toch iets geruster  ;D

raf

Vandaag heb ik de stoute schoenen aan getrokken en weet je wàt?🤔
Ik ben gevaccineerd. Ik was vanmorgen als één van de eersten aan de beurt, bij de huisarts, om de nieuwe Russische versie van het COVID 19 vaccin (Sputnik V) 🚀 te krijgen.
Tot nu toe gaat alles prima, geen voelbare bijwerkingen en voor diegəne van jullie diə bang zijn dat het niet getest is, ik həв het geproвееяd, en kan met een gеняust hart zеббeи dat er бeən efectoski secundarioski и меня зовут Лопес Обрадор, и я коррумпирован и лжец и почему я даю чистые прямые награды.
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.


Klaas Zondervan

Raf, moeten wij ons nu ook laten vaccineren? Anders kunnen we je berichten niet meer lezen.

raf

níl Klaas, ná fan ach an vacsaíniú saor in aisce ónár rialtas
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Alberke

Citaat van: raf op 16 november 2020, 20:11:23 PM
níl Klaas, ná fan ach an vacsaíniú saor in aisce ónár rialtas
vonandi hjálpar það
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

SuSke

Citaat van: raf op 16 november 2020, 20:11:23 PM
níl Klaas, ná fan ach an vacsaíniú saor in aisce ónár rialtas

ach chan fhaigh Klaas an tè againn, gheibh e dreach nas eaconomach
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Klaas Zondervan

Ik denk dat ik me maar niet laat vaccineren. Jullie gaan er zo raar van praten. 8)