webshop Lippe?

Gestart door Havoc, 04 november 2020, 21:21:04 PM

Waterman

Citaat van: Peter op 05 november 2020, 11:13:16 AM
Wil je absoluut zeker zijn even telefoneren en je hebt direkt antwoord

Ok als er eerstdaags geen antwoord komt op mijn mailtje ga ik dat eens proberen.

Hopelijk spreken ze daar wel wat Engels want mijn Duits zit ver tegenwoordig  ;D

Peter

CiteerHopelijk spreken ze daar wel wat Engels want mijn Duits

Ze spreken zelfs Nederlands
Met vriendelijke groeten
Peter

Dirky

Kreeg net bericht dat mijn bestelling van 15/10 vandaag wordt verstuurd... beetje geduld dus...

rgp

Alberke,

Individualisme en koppigheid niet verwarren, he :-X

Roland

Alberke

Citaat van: rgp op 05 november 2020, 12:56:56 PM
Alberke,

Individualisme en koppigheid niet verwarren, he :-X

Roland
Ik zie het verschil eigenlijk niet ;D
Iemand met een eigen mening wordt nogal vlug door een ander een ezel genoemd.
Uw mening herzien is langs de andere kant ook een teken van intelligentie, maar alleen als je zelf tot de conclusie bent gekomen dat je verkeerd bent.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Havoc

Citaat van: rgp op 05 november 2020, 12:56:56 PM
Alberke,

Individualisme en koppigheid niet verwarren, he :-X

Roland

Koppigheid zou willen betekenen dat ik absoluut bij Lippe wil bestellen als het niet gaat.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Bart12

Ik heb vrijdagavond 22u besteld bij Lippe en krijg van bpost het bericht dat ik het morgen mag afhalen op het kantoor.

Decapod

Zelden een probleem gehad bij Lippe. Bestel er niet vaak ... liever bij de vriendelijke handelaars hier in de omtrek, maar toch: heel voorkomende, correcte mensen. Gewoon bellen!

En btw, computers in elkaar flansen vergelijken met individualiteit ... mannen, ik weet het zo niet. Wat heeft het kopen van gelijk wat daar eigenlijk mee te maken? 'Ge zijt wie ge zijt wie ge zijt', toch niet wat je koopt/hebt?
Overigens ... jaren computers in elkaar gepleurd: bolden naar believen. Daarna schootputers gekocht of 'gekregen' van het werk (kon niks meer aanvangen met een tafeltoestand): de ene miserie na de andere. Dell, Acer, Asus, HP, ... allemaal vandattem. Nu al 10 jaren die 'appel' met die hap uit en ja, nooit problemen mee gehad. Bolt altijd, overal, en worden telkens 5 à 6 jaar heel intensief gebruikt. Goed: ik test niet meer, ik programmeer niet meer (allemaal vergeten, jeuj  ;D!), ... waarschijnlijk is een Ruhten-puter dan (veel) handiger. 't Is ook maar een gebruiksvoorwerp, hè. 't Is maar waar je prioriteiten liggen, toch?

Enne, statussymbool ... tja, in een smoezelige hoes en 't ziet eruit alsof er een beest op geslapen heeft ... . Met een tang wil je het nog niet aanraken. Neuje, niet met mij  ;)!
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.