Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Modelbaan videocompetitie

Gestart door Val-Rikard, 02 november 2020, 17:16:52 PM

Val-Rikard

In deze vreemde tijden nam ik deel aan een virtuele modelspoor tentoonstelling georganiseerd door onze modelspoor collega's uit Engeland. Daarbij hoorde ook een  wedstrijd voor de mooiste modelbaanvideo. Ik besloot deel te nemen met een impressie van de modelbaan "Carrière De Petit Granit" uit 2015. Ik ben dan ook blij te melden dat ik de eerste prijs won op deze modelbaan video competitie.  Wil je het filmpje bekijken, klik dan op onderstaande link. 🙂🙂

http://www.oxrail2020.com/

Groet, Rik

Geert

Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen


SuSke

Mooie prestatie Rik, maar je beheerst dan ook de beide disciplines als een meester. ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Prachtig filmpje van een schitterend baantje, Rik proficiat.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Mooie baan en een goede cineast, voeg dat samen en je wint op één been!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Proficiat Rik  8)

Citaat van: doomslu op 02 november 2020, 20:25:45 PM
Mooie baan en een goede cineast, voeg dat samen en je wint op één been!  ;)

Je zou zelfs kunnen zeggen dat het niet fair is voor de concurrentie  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Floris

Citaat van: SuSke op 02 november 2020, 18:15:23 PM
Mooie prestatie Rik, maar je beheerst dan ook de beide disciplines als een meester. ;D ;D
dat, dus! mooi werk man!

Trixtler

Prachtig verfilmd, maar het is dan ook een prachtige verwezenlijking, die steengroeve in model.

Mvg,

Lucas

just4fun


Val-Rikard