Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

LINKS en RECHTS RIJDEN

Gestart door TECHWIL, 22 oktober 2020, 10:39:34 AM

Alberke

Ik heb ooit gehoord van iemand die in overleg met zijn buurman een gat had gemaakt naar die zijn zolder, en daar had hij een keerlus
Als je in een rijhuis woont is dat nog een oplossing. Twee goede buren en je bent er bijna!
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Klaas Zondervan

Een vroegere buurman heeft dat ook eens voorgesteld. Er was alleen een praktische hindernis, hij reed schaal N en ik H0. ;)

Die 20 meter zou ik in mijn woonkamer wel halen als ik rondom langs de wanden ga. Maar er is hier een medebewoner die dwarsligt. :D

Herwig

#17

Voor de rest is zo'n fly-over    -als-haasje-over het spoor-     zelfs nog behoorlijk ruimtevretend,  maar misschien toch iets doenbaarder, in schaal N  .

Geert

Citaat van: Chrisrail op 26 oktober 2020, 14:22:00 PM
Zal een treinreis rond de wereld worden, ....
Hoeveel kilometer spoor zal dat niet zijn??


40.000km


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Val-Rikard

Citaat van: Klaas Zondervan op 26 oktober 2020, 13:00:56 PM
Een vroegere buurman heeft dat ook eens voorgesteld. Er was alleen een praktische hindernis, hij reed schaal N en ik H0. ;)

Die 20 meter zou ik in mijn woonkamer wel halen als ik rondom langs de wanden ga. Maar er is hier een medebewoner die dwarsligt. :D

Met dwarsliggers bouw je de beste spoorwegen !  ;D ::)

Klaas Zondervan

Ja, maar dan heb je er meer dan 1 nodig. :D

Havoc

Toont gewoon aan hoe groot spoorweginfrastructuur eigenlijk is. Toen ik nog dacht om een klein voorstadsstation in Z te bouwen naar (ongeveer) schaal dan kwam ik al op 7 meter tussen de inrijsporen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.