Nurnberg 2005

Gestart door mark7758, 08 januari 2005, 09:51:28 AM

tonycabus

Blij je te zien Sicco!

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

ronny-vdv

Beste Sicco,

Ik heb het ook gezien op de website van De Pijl dat Roco de reeks 21-27 gaat uitbrengen. Maar vandaag is het bericht van de website geschrapt. Heel raar. Blijkbaar een roddel.

Mvg,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

karthuizer

citaat:
Geplaatst door ronny-vdv

Beste Sicco,

Ik heb het ook gezien op de website van De Pijl dat Roco de reeks 21-27 gaat uitbrengen. Maar vandaag is het bericht van de website geschrapt. Heel raar. Blijkbaar een roddel.

Mvg,

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]



Gisterenavond was het nieuwigheden-avondje in onze club, gegeven door een winkelier, en daar wist men te vertellen dat de 21/27 voor 2007 zou zijn.

De 20 zou, als ik me niet vergis, voor 2006 zijn, twee nummers, in gele uitvoering.

..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..

janjozef

Wie heeft het E-mail adres van de heer De Prest van Roco dan weten we toch onmiddelijk wat waar of niet waar is. Ik geloof niet dat er in Belgi? veel mensen zijn die er meer van weten dan hij
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

karthuizer

citaat:
Geplaatst door janjozef

Wie heeft het E-mail adres van de heer De Prest van Roco dan weten we toch onmiddelijk wat waar of niet waar is. Ik geloof niet dat er in Belgi? veel mensen zijn die er meer van weten dan hij



Mss es kijken op zn site [:p]: deprest.info

m.deprest@mail.be

..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..

svvander



citaat:
Geplaatst door karthuizer

citaat:
Geplaatst door janjozef

Wie heeft het E-mail adres van de heer De Prest van Roco dan weten we toch onmiddelijk wat waar of niet waar is. Ik geloof niet dat er in Belgi? veel mensen zijn die er meer van weten dan hij



Mss es kijken op zn site [:p]: deprest.info

m.deprest@mail.be

..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..



Of nog makelijker: m.deprest@mail.be
Verwacht geen antwoord binnen de 24uren... ik heb er een week op moeten wachten!

Sven Vandersmissen
HO, 3rail digitaal, IB, NMBS, III IV V
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

karthuizer

citaat:
Geplaatst door svvander



citaat:
Geplaatst door karthuizer

citaat:
Geplaatst door janjozef

Wie heeft het E-mail adres van de heer De Prest van Roco dan weten we toch onmiddelijk wat waar of niet waar is. Ik geloof niet dat er in Belgi? veel mensen zijn die er meer van weten dan hij



Mss es kijken op zn site [:p]: deprest.info

m.deprest@mail.be

..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..



Of nog makelijker: m.deprest@mail.be
Verwacht geen antwoord binnen de 24uren... ik heb er een week op moeten wachten!

Sven Vandersmissen
HO, 3rail digitaal, IB, NMBS, III IV V



Sven

Ik denk dat je de link naar het mailadres van deprest in mijn post over het hoofd hebt gezien [;)]

..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..

svvander

Neen toch niet hoor, gewoon voor diegenen die niet veel tijd hebben! [:p]

Sven Vandersmissen
HO, 3rail digitaal, IB, NMBS, III IV V
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

karthuizer

citaat:
Geplaatst door svvander

Neen toch niet hoor, gewoon voor diegenen die niet veel tijd hebben! [:p]

Sven Vandersmissen
HO, 3rail digitaal, IB, NMBS, III IV V



Wat is het verschil tussen jouw link naar het mailadres, en mijn link naar het MAILADRES??? [:I]

..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..

locomotion

Staat blijkbaar toch op de website. Ofwel zat het nog in mijn cash en heb ik vergeten mijn pagina's te vernieuwen !!!

"In N?renberg hebben de Belgische winkeliers aan de Rocostand te horen gekregen dat voor volgend jaar de reeks 27 en 21 op het programma staan. Dit is verrassend nieuws en waarschijnlijk de belangrijkste aankondiging voor de liefhebbers van Belgisch materiaal. Ook werd bevestigd dat de reeks 20 opnieuw in productie wordt genomen. Een precieze datum werd nog niet meegedeeld."

tonycabus

En wat is er van de M4-rijtuigen? OsKar blijkt ze niet meer te maken en wachten op Hornby lijkt me ook wat lang...

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Jurgen

Bij Olaerts zijn de nieuwigheden blijkbaar allemaal gratis. Er staat overal 0 ? bij de artikelnummers onder de "Nieuw-button". [:D]
Allen daarheen of toch maar even wachten tot de website een volledige update gekregen heeft. [:o)][:D][:p]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

Heb net vanuit Duitsland de nieuwigheden folders ontvangen van bijna alle merken.
Het enige nieuwe Belgisch is te vinden bij Roco en wel de 5205 (groen met brede gele lijn kat.nr.63966 (gewoon) en 63967 (dig.met geluid)
verder de 6218 kat.nr.62772 met verbeterde aandrijving en dig.stekker.
+twee goederenwagens. De 62 komt ook in blauw en in het zwart als ACTS lok.
Voor Nederland komt ook de dieselok 2200 terug met dig.stekker, dus dat geeft terug hoop op een Belgische versie volgend jaar.
Voor de rest NERGENS Belgische nieuwigheden in de folders te vinden.
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Nog even de voor Duitsland aanbevolen verkoopsprijzen:
Roco 52 -239,95 euro (gewoon) of 359,95 euro (dig.+sound)
Roco 62 - 135,95 euro (ACTS versies is zelfde prijs)
Roco veerbootwagen kat.nr.66252 (NMBS) 19,70 euro
Roco open goederenwagen kat.nr.66292 10,70 euro

Roco: de Nederlandse 2200 - 126,95 euro

Ook nog het vermelden waard is dat voor de Gele 59 kat.nr. 53430 als richtprijs 62,95 euro word aanbevolen.

Groetjes

Peter
Met vriendelijke groeten
Peter