Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Lange treinen door België

Gestart door Driesel, 11 oktober 2020, 13:30:58 PM

Kris

hallo ,

Ziet er prachtig uit , en een Fyra die niet stilvalt

Kris

Kautenbach

Goeie promotie voor de pluspunten van schaal N, erg mooi gedaan, complimenten hoor ;)

Driesel

Ik kon het niet laten om de DB Vectron te voorzien van het tijdelijke Belgische logo ;D




doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN


Jappy

Leuk! Die foto doet de titel van je draadje eer aan. ;)
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

Driesel

Het is alweer een tijdje geleden dat hier nog lange treinen te zien waren, dus bij deze enkele nieuwe samenstellingen:

Een gemengde goederentrein afkomstig van Gremberg met bestemming Antwerpen:



En de alom bekende Benelux:




T13 rules

 

Driesel

Eerst en vooral de beste wensen voor het nieuwe jaar en veel (model-)spoorgenot aan iedereen.

Op de laatste dag van deze vakantie heb ik eindelijk nog eens de tijd gehad om wat video-fragmenten te monteren:

https://youtu.be/mJuHlOL5l1g

Veel kijkgenot!

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Die gekoppelde Thalys was knap , en dan die Vectron met de Ambrogio  ,zalig!! ;)

SuSke

wegdromen... en dat dan in H0...  ::) ::)

Ik weet nog ergens een baan staan waar dat ook op kan, maar waar was dat ook weer...  die corona-pest ook...  8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

modeltreinbart

Lange treinen zijn inderdaad prachtig. Zelf heb ik een keteltrein (gasdrukketels en gewone gemengd) en de vauban , ik wacht op een herproductie van de fyra rijtuigen met eerste klasse en m4 rijtuigen van Ls of betaalbare limas , zo kan ik ook die treinen volmaken tot realistische samenstellingen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Driesel

Ja, Erwin, die gekoppelde Thalys, dat was nu wel iets die ik nog wou voor elkaar krijgen. En die Ambrogio met die Vectron is nu wel even mijn favorietje! De loc is een prachtmodel van Fleischmann en bezit een uitstekend geluid. Een juweeltje om te zien rijden.

Frans, om je verder te laten wegdromen:



Het wordt namelijk tijd om ook eens wat minder modern materieel boven te halen ;D

B_Modelbouw

Prachtige samenstelling van een internationale trein... alleen maak ik me de bedenking dat de slaaprijtuigen tussen de restaurant en zitrijtuigen in zitten ?
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC