40 jaar stof

Gestart door Alberke, 01 oktober 2020, 14:42:31 PM

evan

Dat is typisch de oudere Kato.  Oerdegelijk, maar complex als je deze wil aanpassen.  Zagen of frezen is de boodschap.

Dat ziet er me een EMD NW2 of SW7 uit.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Alberke

Citaat van: evan op 22 januari 2023, 12:50:08 PM
Dat is typisch de oudere Kato.  Oerdegelijk, maar complex als je deze wil aanpassen.  Zagen of frezen is de boodschap.

Dat ziet er me een EMD NW2 of SW7 uit.
Klopt; NW2.
Ik heb een eindeloze reeks filmpjes op youtube gezien, en inderdaad, een flink stuk boven de motor weghalen en groeven voor de bedrading
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Durango

Ik heb in mijn Kato NW2 de Decoder in de tank ondergebracht. Metaal wat er zat weg gedremeld. Een niet te grote decoder past daarin.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Alberke

Citaat van: Durango op 23 januari 2023, 08:48:35 AM
Ik heb in mijn Kato NW2 de Decoder in de tank ondergebracht. Metaal wat er zat weg gedremeld. Een niet te grote decoder past daarin.
volledig of een stuk?
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Durango

Volledig. De loc is zwaar genoeg om zeker voldoende tractie te houden.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )