MSM 206

Gestart door svvander, 21 september 2020, 11:27:25 AM

svvander

Binnenkort in de bus (ik kan niet meer wachten!)



MSM goes NL  ;D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

svvander

Ik heb 'm al ontvangen!  8)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

SuSke

Deze ochtend ook mogen ontvangen, in een mooi gesealde complete plastic omslag
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Snobby Crash

Ook mijn exemplaar is binnen, leesvoer voor de komende dagen

Michael

Ook hier in Swifterbant is MSM 206 binnen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

erwin9

Ik vond het artikel van Herwig Vanderlieck zeer interessant. er is waarschijnlijk heel wat opzoekwerk aan te pas gekomen.
voor mij mag dit zeker meer gebeuren, artikels die een duidelijke en gedetailleerde beschrijving geven tussen model en realiteit van wagons, loks, enzomeer! 
voor de échte modelbouwers een leuke bron van informatie om hun modellen werkelijkheidsgetrouw aan te passen naar het grote voorbeeld. Meer van dat graag  ;D
msc HET SPOOR vzw  -  Club tentoonstelling op 14 en 15 september 2024
MOBEXPO 2024  -  20 & 21 april 2024 t'Bauhuis Sint-Niklaas

Johnnytrein

Hier is 206 ook gearriveerd
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

Citaat van: erwin9 op 25 september 2020, 16:48:05 PM
Ik vond het artikel van Herwig Vanderlieck zeer interessant. er is waarschijnlijk heel wat opzoekwerk aan te pas gekomen.
voor mij mag dit zeker meer gebeuren, artikels die een duidelijke en gedetailleerde beschrijving geven tussen model en realiteit van wagons, loks, enzomeer! 
voor de échte modelbouwers een leuke bron van informatie om hun modellen werkelijkheidsgetrouw aan te passen naar het grote voorbeeld. Meer van dat graag  ;D
Bedankt, Erwin, dat is een waardevolle evaluatie.
We horen graag de mening van de lezers, positief of negatief. Daarvoor dient deze rubriek in de eerste plaats.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Ik was zowel door het artikel van Herwig als die van Jacques Leplat aangenaam verrast. En daarmee wil ik niets tekort doen aan andere bijdragen  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

just4fun

Citaat van: doomslu op 26 september 2020, 08:59:55 AM
Citaat van: erwin9 op 25 september 2020, 16:48:05 PM
Ik vond het artikel van Herwig Vanderlieck zeer interessant. er is waarschijnlijk heel wat opzoekwerk aan te pas gekomen.
voor mij mag dit zeker meer gebeuren, artikels die een duidelijke en gedetailleerde beschrijving geven tussen model en realiteit van wagons, loks, enzomeer! 
voor de échte modelbouwers een leuke bron van informatie om hun modellen werkelijkheidsgetrouw aan te passen naar het grote voorbeeld. Meer van dat graag  ;D
Bedankt, Erwin, dat is een waardevolle evaluatie.
We horen graag de mening van de lezers, positief of negatief. Daarvoor dient deze rubriek in de eerste plaats.  ;)
Zelf heb ik het nu nog niet gelezen, maar dit (soort) artikel(s) staan sowieso met stip genoteerd.
Hier wil ook ik meer van.
Paul

Jurgen

Hmm, 1 oktober en nog steeds niets ontvangen hier.

Ik kan me geen rekening herinneren, normaal is mijn abonnement nog lopende.

Vreemd...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

Citaat van: Jurgen op 01 oktober 2020, 14:22:30 PM
Hmm, 1 oktober en nog steeds niets ontvangen hier.

Ik kan me geen rekening herinneren, normaal is mijn abonnement nog lopende.

Vreemd...

Zeven zeeën en verschillende monsters en draken, dat is wat een bode moest overwinnen in vervlogen tijden om de post na een week op zijn bestemming te krijgen.

Tegenwoordig doet De Post het in 9 werkdagen om een magazine van Schellebelle naar Aarschot te versturen. Ik vermoed dat er onderweg ook wel een riviertje zal zijn dat ze moesten oversteken en ze misschien nog een gevaarlijke, loslopende hond ofzo tegengekomen zijn.
5 oktober werd mijn vervangexemplaar op de post gedaan, vandaag heb ik het ontvangen.

Ik vermoed dat de bode van het oorspronkelijke exemplaar ergens omgekomen is, verslagen door de draak waarschijnlijk. Ik houd een minuut stilte voor hem.

Bon, ik ga lezen.
@ Vivian: Nogmaals een dikke merci voor alle moeite!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Johnnytrein

Dat eerste verloren exemplaar is in de storm verloren geraakt  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about