Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Terug thuis

Gestart door Peter, 09 september 2020, 13:55:52 PM

Peter

Terug thuis en onder de "bijna" levenden. De ingreep is geslaagd doch zwaarder geweest dan verwacht.
Dat wil zeggen, voorlopig slechts een paar stapjes buiten, geen auto rjjden, veel rusten en oppassen met bewegingen, en ZEKER niets heffen
maar het zal wel goed komen zeker eens ook die koorts wegblijft
Wachten we af
Met vriendelijke groeten
Peter

chef garde

Spoedig herstel gewenst!!

Pierre

Sterkte met herstel Peter.
Groet Pierre.


svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Bundesbahnfreak

Spoedig herstel Peter en laat U goed soigneren

mahtoska1


eddy

hopelijk vlug hersteld.

mardig23

Doe het rustig aan Peter, neem uw tijd!

Mvg Karl
Mvg Karl

PietB

Peter, fijn dat je weer thuis bent.
Neem de tijd voor volledige genezing.
En laat je vertroetelen.

Gerolf

Zorg goed voor jezelf !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

DelticPower

Fijn dat het achter de rug is Peter, neem de tijd voor je herstel en zorg voor jezelf.
Luister naar je lichaam en geef het de tijd.

Groeten Jan.

just4fun

Top dat je terug thuis bent.
Neem de tijd om te herstellen.
Paul

Decapod

Goed nieuws, Peter. Rust maar goed en neem de tijd. Komt wel goed!
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Peter

#13
De ingreep blijkt toch heel goed gelukt te zijn, doch niet alles is blijkbaar zo. De anesthesie (verdoving) blijkt mijn nieren zwaarder geraakt te hebben dan eigenlijk goed voor ze is. Ze waren de laatste jaren, gelukkig stabiel, op 30% blijven staan, doch nu met de verdoving staan ze nog maar op 18%. Volgens de dokter kan het zijn?? dat ze langzaam mettertijd terug beter worden. Ze spreekt van enkel maanden? Indien niet wordt het helaas dialyse, en dat is niet bepaald iets waar ik op zit te wachten. Moeilijke  en zware dagen in elk geval voor mijn echtgenote en ikzelf
Met vriendelijke groeten
Peter

perk

de gezondheid is iets fragiel he?   Hou je goed en beterschap !