Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

expo Houten herneemt nu zaterdag

Gestart door oebr, 26 augustus 2020, 22:30:18 PM

Martin Welberg

Citaat van: mardig23 op 28 augustus 2020, 22:37:13 PM
Hey Martin,

Eens goed lezen wat er staat:



Ik lees prima wat er staat en het blijft een stomme vergelijking. Misschien had ik daar aan jou wat meer tekst en uitleg moeten geven. Omdat kanker geen virus is geef geheet dus niet kado aan de buurman. Dat ga je dan ook niet doen met HIV, dat duidelijk alleen seksueel overdraagbaar is. Verder wil ik alleen maar aangeven dat de doden bij aids veelal ook niet aan het HIV virus sterven maar aan de gevolgen ervan. Covid-19 is gewoon een rotzakje met een R waarde die naar de 4 kan lopen als je niet oppast en dat is het gevaar en dat is waarom men lichtelijk panikeert. Daar is in de wereld de gezondheidszorg niet op berekend, dat zag je nu al. Vandaar dat ik getallen en vergelijkingen maar zozo vind, je kunt ook de verkeersdoden op de wereld aanhalen en dan maar gaan zeggen dat we beter allemaal kunnen gaan lopen.

Effe simpel zeggen, krijg ik kanker kun je nog gerust een biertje naast me komen drinken, heb ik covid-19 is het in eerste instantie misschien wel wijs niet te dicht naast me te zitten in de eerste 10 dagen..

En om eerlijk te zeggen angst, meer gezond verstand is er nodig..