Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Charleroi - Route de Mons

Gestart door Marc_tramt, 14 augustus 2020, 12:47:48 PM

Marc_tramt

Nog niet, maar er staat er één op mijn Instagram en die heeft hij al wel gezien!

Floris


Marc_tramt

Tempo is wat laag op het moment, en de vorderingen zijn ook niet zo spectaculair. Toch maar eens de betonnen schutting afgerond. Daar zijn vele dunne lagen en washes overheen gegaan om een mooier effect te krijgen. De schutting staat nu op zijn definitieve plek:


MBCH-156
by Marc de Bruin, on Flickr


MBCH-155
by Marc de Bruin, on Flickr

Floris

oh kijkaan, fijn achterkant-van-de-wereld-sfeertje!

Marc_tramt

#139
En dan ben je zo maar een half jaar verder... beetje werken, beetje rommelen in andere schalen.
Bezig geweest met wat houtwerk, fries, verlichting en nu dus maar draadjes knopen.
Het voordeel van modulair bouwen wordt zo wel duidelijk:


MBCH-157
by Marc de Bruin, on Flickr

Stedahult

Ben toch erg benieuwd hoe de triestheid er in het echie uitziet.
Mvh. Steef

Marc_tramt

Yep, zou hem graag eens laten zien, hoewel er nog wel het nodige werk in zit. Vlinderstruiken en berken knopen o.a.  8)

Marc_tramt

Voor het café is inmiddels wel een stuk kasseiweg verschenen.
Als verwijzing naar de oude tramroute liggen er ook nog ongebruikte tramsporen. De nieuwe asfaltweg moest een slinger maken om ruimte te maken voor het tramviaduct en sluit hier weer aan op de oude route.


MBHC-158
by Marc de Bruin, on Flickr

Floris

Oh das leuk zo'n stukje geschiedenis!

Val-Rikard

Tof zo een oud stukje tramspoor.


Marc_tramt

#146
Eindelijk wat meer tijd voor progressie.

Een gaashek van Artitec wordt nog wat verfraaid met staanders van Evergreen strip zodat er wat meer diepte in komt.

MBCH-159
by Marc de Bruin, on Flickr

Bij het station is de bestrating aangebracht en een begin gemaakt met wat groen. Het hekwerk staat nog los en het gebouw in de achtergrond hoort daar niet maar vormt een mooiere achtergrond dan mijn boekenkast.

MBCH-160
by Marc de Bruin, on Flickr


Stedahult

Even een hekwerk tip van mij, neem bij een
volgend project het gaaswerk van Weinert.
Dat is fijner en meer realisties, zei de vakman.
Mvh. Steef

Floris

nou, wij van WC-eend vinden t toch wel erg leuk worden hoor.  ;D