Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Prachtige Spoor Z modelbaan in MIBA

Gestart door Peter, 13 augustus 2020, 11:24:41 AM

Peter

In het nieuwe Miba nummer (vandaag ontvangen) staat een prachtige modelbaan.
Nogmaals bewezen dat ook in spoor Z prachtige realisaties door modelspoorders mogelijk zijn.
Voor Z liefhebbers, de moeite waard om dit nummer te kopen

https://shop.vgbahn.info/miba/shop/miba+9+2020-_5041.html
Met vriendelijke groeten
Peter

mahtoska1

Bedankt voor de info.
Heeft deze Z baan een naam?

Peter

Of het echt de naam is  weet ik niet maar in de Miba is het Bad Rothenzell in Kleinst-Bayern

Op een van de foto's hangt op de zijkant van de baan : Bad Rothenzell
Met vriendelijke groeten
Peter

bellejt

dan moet je wel dat blad kopen want zo zie ik nergens een voorbeeld van de baan


Ronald

Morgen te koop:

Erscheinungstermin: 14.08.2020 Bitte beachten Sie: Produkt noch nicht verfügbar. Erscheinungstermin: 14.08.2020

Peter

Voordeel van een abonnement van de MIBA, je hebt het altijd een paar dagen vroeger dan de verschijningsdatum..
Hier in Antwerpen vanaf volgende week in de IMS winkel in de stadsfeestzaal op de Meir
Met vriendelijke groeten
Peter

Ronald


mdvholland

De moeite waard. Ik heb voor 't eerst gekozen voor een e-book versie. Scheelt een euro aankoop, verzendkosten én opbergruimte  ;)

Dirk Kuhlmann is echt de topper in de Z-wereld. Zie op zijn hierboven genoemde website Helenensiel voor meer moois. Voor een aantal jaar terug was hij met zijn baan "Kniephaven" (thema: spoor op een Waddeneiland) in Utrecht op Ontraxx. Geweldige baan.

Hier zie je Duits icoon Dirk (rechts) in gesprek met Nederlands icoon Len de Vries (jarenlang fotograaf/schrijver/tester/bouwer voor Railmagazine)  ;D


Sommigen van ons kennen Dirk en zijn banen natuurlijk ook van Altenbeken.

Matthijs