Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Spoorwegjournaal 236

Gestart door doomslu, 06 augustus 2020, 15:08:33 PM

doomslu

Deze lag vandaag in mijn brievenbus.

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

svvander

Ik denk, bij afwezigheid van mijn favoriet tijdschrift, dat ik deze ook eens ga aanschaffen. Vooral het artikel over DB Cargo België interesseert mij wel.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

SuSke

Bij mij ook, en ... 1 dag voor de aangegeven dag en in een onbeschadigde plastiek huls.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 06 augustus 2020, 16:25:27 PM
Bij mij ook, en ... 1 dag voor de aangegeven dag en in een onbeschadigde plastiek huls.
Straf hé.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Luc, we kijken uit naar het einde van de maand ...   ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: SuSke op 07 augustus 2020, 11:11:18 AM
Luc, we kijken uit naar het einde van de maand ...   ;D ;D

Bij mij is dat iets vroeger....mijn pensioen wordt de 24ste gestort! ;D ;D

;)

svvander

Heb 'm eindelijk gevonden! In De Panne 2 winkels uitverkocht... juist als ik eens kon uitrusten. Vandaag bij de plaatselijke boekjesboer, die het normaal nooit heeft, gevonden. Knappe editie. En weer veel bijgeleerd.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be