lego trein

Gestart door stevend, 06 augustus 2020, 14:30:47 PM

stevend


loco

Een model in deze schildering zou wel eens op heel veel bijval kunnen rekenen. Hoeveel kinderen en kleinkinderen spelen er niet met Lego, en zijn nu grote kinderen geworden? Ik ben benieuwd wat VBV ermee gaat doen.

stevend

niet alleen voor de kleineren maar verzamelaars of sporenden hebben daar ook baat bij .
Moet niet altijd eenheidsworsten zijn he ?

Thommy

Das nu 1 dat me zou doen overwegen een miserio te kopen
Greetz

Thommy

patrick smout

Kan me bijna niet voorstellen dat dit zomaar kan zonder de nodige donaties te doen aan Lego.
Zal de haalbaarheid er niet eenvoudiger op maken.

mvg, Patrick
Met vriendelijke groeten,

Patrick Smout

Rangeerduivel

Citaat van: patrick smout op 06 augustus 2020, 22:06:38 PM
Kan me bijna niet voorstellen dat dit zomaar kan zonder de nodige donaties te doen aan Lego.
Zal de haalbaarheid er niet eenvoudiger op maken.

mvg, Patrick

Of omgekeerd...Lego betaalt voor de reclame die VBv voor hen zou maken
Zelfde systeem als het Marklin logo op de 1601
https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.treinfoto2000.be%2Fmaart2007%2Ffotovan.htm&psig=AOvVaw0NGBxzm-G3Q8uZ5hdPrZWp&ust=1596831196208000&source=images&cd=vfe&ved=2ahUKEwiHg4DzsYfrAhWMr6QKHUpvAxwQr4kDegUIARCnAQ

Maar waarschijnlijk maakt men onderscheid tussen echte- en modeltreinen..? :-\

;)

stevend

niet alleen op re reeks 16
denk maar aan de kuifje trein ( thalys )

evan

Citaat van: stevend op 07 augustus 2020, 08:37:52 AM
niet alleen op re reeks 16
denk maar aan de kuifje trein ( thalys )

Er is ook een desiro met kuifje geweest.


De lego Desiro was er tijdelijk in kader van de tentoonstelling omtrent Lego te Train world.  Zo was er dus ook die kuifjestrein en nu de Desiro met reclame voor de tentoonstelling over Paul Delvaux.

Wat wordt de volgende  ::) ???
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Davy

Nu gaat de graffiti toch wel heel ver  :D  ;)

Jurgen

Ik vrees dat dit nogal een duur model gaat worden dan omdat VBV ook de rechten moet hebben om de logo's en afbeeldingen van Lego te gebruiken.

Hetzelfde met Kuifje, dit is onbetaalbaar. Bij de Märklin Thalys lag dit anders omdat dit iets te maken had met de film en dat het digitale beelden waren in plaats van tekeningen ofzo. Anders had die Kuifje-Thalys er ook nooit gekomen. Verzamelaars van Kuifje laten het om die reden ook links liggen waardoor het model op het einde gedumpt werd aan de helft van de prijs. Bij Olaerts stond destijds een heel pallet vol dat er toch wel lang is blijven staan. Dat zegt wel genoeg denk ik dan...

Dus, ik vrees een beetje voor die speciale schilderingen. Zeker omdat deze modellen slechts in een te beperkte oplage gemaakt kunnen worden voor ons land.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

B_Modelbouw

Een Desiro in LEGO versie, eentje met Kuifje of een Festival trein...

Dan denk ik dat de laatste versie de enige realiseerbare versie is zonder
extra auteurs of unieke fabrikant rechten. maar ja, is er een markt voor ?

Ook al mag het een mooi exemplaar zijn, mijn ding is het al niet. En een extra
Misero gaat er hier waarschijnlijk niet komen. Ik wil een varkensneus 😉
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.


Chrisrail

#13
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }