Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Introductie van Modelspoorder030

Gestart door Modelspoorder030, 23 juli 2020, 15:51:38 PM

Modelspoorder030

Hallo allen,

Ik ben modelspoorder030 , het getal verwijst naar de regio waar ik me nu verblijf in Nederland , sinds een jaar woon ik nu daar en zoals altijd ,een nieuwe start met nieuwe kansen en uitdagingen .Samenwonen met vrouw en samen een nieuw begin starten is dan mooi.Ik ben werkzaam bij de gemeente waar ik woon .
Dit omdat  ik bijna heel mijn leven lang eerst ergens anders woonde en de uitstap naar Belgie ,waar ik overigens zeer graag kwam makkelijk gemaakt kon worden.Ik kom overigens nog steeds in Belgie.
Mijn liefde in modelspoor is nogal divers , varieert van Amerikaans tot Oost Europees. Ik bezit de schalen HO en N , het meest  bouwen doe ik in HO .
Momenteel bouw ik aan een soort van kijkdoos in HO.Op korte termijn zal ik daar over vertellen en laten zien in een nieuw topic.

Groet Modelspoorder030


Stieven76

Welkom en laat die foto's maar komen  ;D

mark7758

Welkom Alex.
En we zijn je nog niet vergeten. Maar bij ons ligt alles voorlopig stil. :-\
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Modelspoorder030

Dank Mark , ik ken je helaas niet , inmiddels een topic aangemaakt .

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw