Modelspoor Magazine

Gestart door n/a, 15 oktober 2006, 23:48:38 PM

n/a

Ik ben op zoek naar de eerste 7 uitgaven van MSM ik weet natuurlijk dat dit ook via de uitgever mogelijk is. maar vind het leuker langs deze weg en mischien goedkoper. Met vriendelijke groet Carloditreno

Gerolf

Ik heb ze niet dubbel [:o)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dieseltje

Ik vrees dat de "die hards" van dit forum ze niet gaan willen afstaan...[:D][:D]  Dit weekend eens naar de MSM beurs in Mechelen gaan, en bij de MSM stand gaan aankloppen...

loebaske

Ik heb sommige nummers dubbel, maar ik doe ze niet weg, sorry

Tom

citaat:
Geplaatst door loebaske

Ik heb sommige nummers dubbel, maar ik doe ze niet weg, sorry

Oei oei oei, dat is als een loly voor een kind houden, en dan weer weg doen. [:D] [;)]
Tom

n/a

Ja ik kan mij de reactie,s goed voorstellen, maar nooit geschoten is altijd mis, ik kan zelf ook erg moeilijk afstand doen van mijn treinzaken. En dat van die beurs in Mechelen, goed idee tot nu toe alleen Nederlandse beurzen bezocht.Altijd goed de blik te verruimen. groeten Carloditreno.

Tom

Op beurzn vind je oude MSM regelmatig terug.
Of anders eens bij MTE gaan, daar vind je ze ook.[;)]
Tom

svvander

Ik heb ze allemaal liggen en ik verkoop ze ook... laat maar iets weten via svvander@yahoo.com
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

n/a

Zo snel had ik niet verwacht geholpen te worden dus mijn dank met name aan Sven groeten Carloditreno

Willems

Nummer 1 daar ook bij??? dat is de moeilijkste.

Wim W
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

Peter

Het moeilijkste te vinden volgens mij is het nummer 0 (nul) Dit was de allereerste MSM en een gratis proefnummer.
Tot nu heb ik alle verschenen nummers, dus vanaf 0 (nul) t/m 56.
Ze worden alle zorgvuldig bewaard (op nummer) in plastieken opbergboxen, beschermd tegen licht en stof
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

En het beste van al dit was een gratis nummer, als ge het wilt moet ge nu veel geld neertellen.

jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem


Ludwig

citaat:
Geplaatst door janjozef

En het beste van al dit was een gratis nummer, als ge het wilt moet ge nu veel geld neertellen.

jan




Jan niet overdrijven h?.
Ik heb vorig jaar alle ontbrekende nummers gekocht inclusief nr 0 dat nog steeds gratis was (en eigenlijk niet veel voorstelt)
Ludwig















Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Tom

T'is nochtans waar, op veilingen geven ze voor het gratis nummer 12 euro.
Tom