Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Station Blausee Mitholz

Gestart door marklinfreakske, 15 oktober 2006, 19:42:55 PM

marklinfreakske

#15
bedankt voor het mooie sporenplan h?

ik kan al direct beginnen met te bouwen [:D]

mvg,Brecht

marklinfreakske

#16
VOOR




NA



dit is mijn station die ik heb gerestaureerd want ik heb het van iemand gerekegen.
de meeste dingen zijn eerst losgedaan en dan herschilder (bankjes vind ik wel mooi geslaagd) :.
alleen het dak moet ng verouderd worden en enkele details aangebracht zoals posters en andere...

Gerolf

#17
Mooie foto's, maar kan het iets kleiner voor de leesbaarheid? 800 pix breed is al heel wat.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marklinfreakske

#18
hmmm jah bij nader inzien zijn ze een beetje groot uitgevallen daaar zoun ik wzel eens iets kunnen aan doen [;)][:p]
eerst ng even foto'shop tussne mijn puinhoop van software zoeken [xx(]

mvg, Brecht

janjozef

#19
ziet er in ieder geval een stuk natuurlijker uit. Persoonlijk vindt ik het dan beter

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

marklinfreakske

#20
ziezo aangepast en nu kan iedereen het zien op een aangename groote en zijn comentaar geven.

btw kan iemand me helpen met tips/info voor daar in de rechterhoek van de bodemplaat een voetgangerstunnel te bouwen [:D]
alleen het afdak in het dak verwerken is voor mij het moeilijkste [:(]

mvg, Brecht

janjozef

#21
Ah uwe creme clace komt van den aldi, en ge doet aan recuperatie want ge hergebruikt de dozen [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

#22
Jan, het was mijne creme glac? want die eerste foto was bij mij onder de veranda genomen.
Brecht is een paar weken geleden dit station bij mij komen halen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Tom

#23
citaat:
Geplaatst door janjozef

Ah uwe creme clace komt van den aldi, en ge doet aan recuperatie want ge hergebruikt de dozen [:D]

Jan

Ik had er ook al opgelet, maar ik dacht ik ga hier maar beter zwijgen zeker. [:D]
Tom

marklinfreakske

#24
feit, deze foto is niet van mij maar jah,... de foto was mooi genoeg om te hergebruiken en ik was een foto van voor de verbouwingswerken vergeten te nemen [:p]

@peter : wat vind je nu van het uiteindelijk resultaat? [:)]

mvg, Brecht

Peter

#25
Brecht,
ik moet zeggen dat je heel goed bezig bent om van dat oude model een mooi station te maken. Als ik die foto zo zie en ook die van Johan, zou ik wensen daar terug een dagje op het (echte) perron te staan en al die mooie en krachtige BLS loks aan me voorbij zien rijden.
Nostalgie? ....een beetje wel.
Met vriendelijke groeten
Peter

n/a

#26
Dag Brecht,

kdacht, kzal me ook maar eens registreren. Ge zijt heel goe bezig, man. GE zijt de laatste dagen weer alleen maar me u baan bezig zeker? [}:)] Ok, tis echt schoon gedaan. Ik blijf me in u verwonderen.[8D]

Greetz
marklinfreakses co-freak
Ewout

marklinfreakske

#27

het geeft wel iets speciaals als je daar op het perron staat van Blausee mitholz als de goederentreienn daar een een verschrikkelijke vaart de tunnel in en uit rijden (zulke snelheden van goederentreien kom je niet veel tegen in belgi? [:p])

hmm kverlang alweer om terug naar Blausee Mitholz te gaan [:p]

mvg, Brecht

n/a

#28
Een heel leuk thema Blausee-mitholz , zeer indrukwekkend hoe die treinen daar stijgen in die boog en dan voorbij het sattion na een paar tunnels  die trein terug zo'n grote boog in gaat maar dan wel een tegenboog en niet zichtbaar deze keer .
Heb ook plannen om een stuk van dit thema te gaan bouwen in model .
Groetjes  trickke

Blausee-Mitholz

#29
citaat:
Geplaatst door marklinfreakske


alleen het afdak in het dak verwerken is voor mij het moeilijkste [:(]



Hi Brecht, mss wat laat maar mss heb je wat aan deze foto?



P.s. de bankjes zijn altijd groen geweest, nooit rood!

Op Blausee-Mitholz zie je wel eens leuke zaken zoals dit..... [:D]



En ja die wijsneus van een Hollander is er weer eens als de kippen bij met zijn fototoestel

Mvg, Johan.