Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Vectron in België

Gestart door BD1701, 06 juli 2020, 18:29:42 PM

BD1701

Beste mensen, gezien in de toekomst de Vectron-locomotieven naar België zullen komen, vroeg ik mij even af naar aanleiding dat LS-Models nieuwe Vectrons gaat uitbrengen. Of die dus ook naar België zullen komen of niet? Ik heb het over de Vectron met opschrift "I Am A Climate Hero" en de Vectron met opschrift "I Am Einziganders" bij de van DB-Cargo. Het zijn mooie verschijningen op het spoor moet ik zeggen, dus mogen van mij zeker komen. Welke zullen er eventueel nog komen, of is er nog niets concreet?
Alvast dank voor de info
 

Rangeerduivel

Citaat van: BD1701 op 06 juli 2020, 18:29:42 PM
Beste mensen, gezien in de toekomst de Vectron-locomotieven naar België zullen komen, vroeg ik mij even af naar aanleiding dat LS-Models nieuwe Vectrons gaat uitbrengen. Of die dus ook naar België zullen komen of niet? Ik heb het over de Vectron met opschrift "I Am A Climate Hero" en de Vectron met opschrift "I Am Einziganders" bij de van DB-Cargo. Het zijn mooie verschijningen op het spoor moet ik zeggen, dus mogen van mij zeker komen. Welke zullen er eventueel nog komen, of is er nog niets concreet?
Alvast dank voor de info

Voordeel is dat ze in andere landen ook rijden/gegeerd zijn en dat daardoor de afzetmarkt iets groter is, dat zal LSmodels er misschien toe aanzetten het project iets vlugger te laten verlopen, moest het enkel voor de Belgische markt zijn ben je er aan voor de moeite! ::)

;)

55erke


Dit is wat ik opgevangen , of horen waaien heb  ;D
BLS - crossrail zal spoedig met Vectrons in België te zien zijn.
De opleidingen voor de bestuurders zouden begonnen zijn.
Met welke livrij of kleuren zal nog de vraag zijn.

Uiteraard zal ook DB Cargo naar België komen met Vectrons.
Die livrij zal wel iets met rood zijn  ;D

Groetjes


ERVIN

DB Cargo verzekerd nu al meerdere diensten in België , ze zijn dus dagelijks te zien , er zijn ook al testen geweest met de vectrons op Belgisch grondgebied , dus je mag er zeker van zijn dat ze binnen afzienbare tijd gaan te zien zijn.

Hoe rapper hoe liever voor mij. ;)

55erke

#4
Idd Erwin,
DB Cargo rijd al geruime tijd in België met hun traxxen. Ze hebben zelfs behoorlijk wat ritten van anderen afgesnoept.
En binnenkort dus ook met  Vectrons,  de testen zijn afgerond de locs zijn toegelaten.
Goed voor spotters en treinliefhebbers het brengt weer wat meer variatie in het treinverkeer  ;)

Groetjes


SuSke

Alléé hup, de volgende reeks van locomotieven die aan de reeks toegevoegd kunnen worden.

Ik ga toch een beetje inbinden hoor.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.