Spam??

Gestart door Peter, 03 juli 2020, 09:51:04 AM

loco


Dan ga ik je tip zeker eens uitproberen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.

Citaat van: PietB op 04 juli 2020, 17:40:35 PM
Citaat van: loco op 04 juli 2020, 12:19:06 PM
De suggestie van Piet helpen me niet veel verder. Ik vermoed dat zijn tips vooral te maken hebben met wat er gebeurt wanneer je toch op een link in één van deze (bitcoin) mails of vergelijkbare mails zou klikken.
Neen zeker niet want ik klik niet op dat soort links.

Ik heb 7 email adressen en die mail haal ik vanaf de server van desbetreffende provider via IMAP naar mij toe.
En behandel ze dan zoals eerder beschreven.
Twee mail domeinen gmx.com en zonnet.nl geven veel troep.
Terwijl gmail.com en ziggo.nl (met 4 adressen) niet of nauwelijks rommel geven.
Van de laatste twee heb ik hun eigen spam protectie uitgezet en handel het zelf af.

grt Piet.

jakke

Ik gebruik ook Mailwasher , maar niet aangepast zoals @PietB . Goed resultaat .
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Johnnytrein

Peter, dus de spam mails komen in jouw spamfilter terecht. Daan begrijp ik uw probleem niet hoor dat is toch de bedoeling dat spam in jouw spam vak terecht komt.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Peter

Probleem is: als ik die filter niet leegmaak staan er op den duur een paar hondert in.
Met vriendelijke groeten
Peter

Dirky

de telenet filter ledigt zichzelf Peter...

Johnnytrein

Inderdaad en volgens mij een paar honderd is niet onoverkomelijk hoor
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Ronald

Precies. Gmail gooit hem na 30 dagen leeg dus feitelijk heb je er geen omkijken naar ;)

Rangeerduivel

Citaat van: Ronald op 07 juli 2020, 11:08:14 AM
Precies. Gmail gooit hem na 30 dagen leeg dus feitelijk heb je er geen omkijken naar ;)

Dat klopt, maar toch maak ik mijn spambox elke week leeg, heeft een beetje zelfde effect als papier op toilet en duurt in feite minder lang dan er hier over te zagen...! ::)

;)


krispy

Superoplossing is , smijt alles buiten , dan ka er geen spam meer binnen  ;D ;D ;D

Nee , gewoon nergens meer op inschrijven gaat heel veel helpen , ik heb 2 mailboxen , eentje voor serieuze dingen en eentje voor allerlei , als ik ergens een mailadres achter laat is het van de 2de box , deze zit vol spam in de spamfilter , men andere serieuze mail box niks van spam in te vinden
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m