Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag (niet)?

Gestart door Havoc, 25 juni 2020, 21:11:40 PM

svvander

Sterkte Peter!

Ik ben momenteel, tussen de buien door, buiten aan het werken. Ik had nog een heel pak paletten die moesten uit elkaar gehaald worden. Ik merk nu dat ik absoluut de kracht niet meer heb om het alleen rond te krijgen. Mijn armen zijn opgepompt, ik kan geen kracht meer zetten. Een maand of 6 geleden sloeg ik ze nog zo in stukken van elkaar. Een gevolg van de lockdown? Ik denk het. Maar het voelt vreemd aan. Van ouder worden gesproken: ik voel tegenwoordig alles wat ik de dag voordien gedaan heb, de dag erna...  :-\
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Rangeerduivel

#31
Citaat van: svvander op 09 juli 2020, 11:26:43 AM
Van ouder worden gesproken: ik voel tegenwoordig alles wat ik de dag voordien gedaan heb, de dag erna...  :-\

Haha! wacht maar, binnen 25 jaar voel je dat zelfde ook de dag erna, maar wel weken aan één stuk, tot je volgende inspanning...! :D

En datzelfde wat peter hier te wachten staat heb ikzelf 8 jaar geleden meegemaakt, oog verloren door trombose en als klap op de vuurpijl mislukte (kijk)operatie met open motorkap-operatie als gevolg... (4 overbruggingen!)::)
Eén ding heb ik een paar keer gehad en nadien resoluut geweigerd, dat nucleaire gedoe...
(en nadien hebben ze (UZGent) wel toegegeven dat ze er gingen mee stoppen wegens onbetrouwbaar en ongezond).
Je krijgt een inspuiting door iemand met een loden schort aan omdat het spul radioactief is, je mag nadien niet in de buurt komen van zwangere vrouwen en moet zelfs afstand houden van andere mensen zolang dat spul nog werkt....en dat spuiten ze gewoon in jouw lijf!
No way! Mij niet meer gezien...dat ze maar een andere manier bedenken om mij te onderzoeken.
De verpleegster die als twee druppels water leek op Jan Jaap Van der Wal was boos omdat ik niet wilde maar dat kon mij geen rats schelen, 't is mijn lijf!
Ook mij op een oefenfiets zetten met een masker op terwijl ze de luchttoevoer toe draaien lukt hen zelfs niet meer...ik wil wel nog op de fiets met sensoren op de borstkas maar dat masker komt er niet meer op.

;)

DelticPower

Sterkte Peter, heb zelf ook een Aneurysma in mijn aorta bij mijn hart, wordt ieder jaar door Cardioloog gecontroleerd middels een MRI scan en is al 11 jaar stabiel. Maar begrijp dus jouw spanning heel goed. Wens je heel veel succes met de operatie en een heel voorspoedig herstel.
Groeten Jan Simons

Alberke

Wat als de remedie erger is dan de kwaal?
De inspuitingen remmen de kanker niet voldoende, dus nog een extraatje er bij.
Alle dagen een extra pilletje, dat zou meer resultaat moeten geven.
De lijst met bijwerkingen is twee bladzijden. Misselijkheid, braken, diarree, vermoeidheid (nog meer, echt?), uitslag, gezwollen polsen en enkels, ...pfff
En oh ja, veel rusten! Ik zit wel midden in een verhuis. Maandag is de grote dag, daarna kan ik beginnen uitpakken.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Alberke

@Rudy:
dat nucleaire spul heb ik al meer ingespoten gehad dan me lief is. Blijkbaar is dat toch de enige manier om bij mij de kanker te bekijken (zo hebben ze die ook gevonden). Dat die verpleger met een loden koffertje binnenkomt is inderdaad zorgwekkend  ;D , maar je moet bedenken dat die mensen de hele dag met dat spul geconfronteerd worden, en de patent maar één keer.
In een bepaald ziekenhuis hadden ze trouwens een soort robot-ding die dat voor hen deed.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Peter

Jan bij mij zit het Aneurysme in de buik, net voor de splitsing van de anders naar de benen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel

Citaat van: Rangeerduivel op 09 juli 2020, 11:44:06 AM
Eén ding heb ik een paar keer gehad en nadien resoluut geweigerd, dat nucleaire gedoe...
(en nadien hebben ze (UZGent) wel toegegeven dat ze er gingen mee stoppen wegens onbetrouwbaar en ongezond).
Je krijgt een inspuiting door iemand met een loden schort aan omdat het spul radioactief is, je mag nadien niet in de buurt komen van zwangere vrouwen en moet zelfs afstand houden van andere mensen zolang dat spul nog werkt....en dat spuiten ze gewoon in jouw lijf!
No way! Mij niet meer gezien...dat ze maar een andere manier bedenken om mij te onderzoeken.
Citaat van: Alberke op 10 juli 2020, 09:36:40 AM
dat nucleaire spul heb ik al meer ingespoten gehad dan me lief is. Blijkbaar is dat toch de enige manier om bij mij de kanker te bekijken (zo hebben ze die ook gevonden). Dat die verpleger met een loden koffertje binnenkomt is inderdaad zorgwekkend  ;D

Zouden ze in Gent dan toch slimmer/wijzer zijn dan in Antwerpen?(*)
De vete die er al een eeuwigheid is tussen Gentenaars en Antwerpenaars heeft toch ergens haar oorzaak... ;D ;D

;)
(*)ttvi; Ik ben geen van beide... :D

SuSke

Citaat van: Rangeerduivel op 10 juli 2020, 10:56:59 AM

Zouden ze in Gent dan toch slimmer/wijzer zijn dan in Antwerpen?(*)
De vete die er al een eeuwigheid is tussen Gentenaars en Antwerpenaars heeft toch ergens haar oorzaak... ;D ;D

;)
(*)ttvi; Ik ben geen van beide... :D

En dan komt het "duiveltje" in je naar boven natuurlijk om wat te stoken...  ;D ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Alberke

@ Rudy:
ik heb toch al kanker, dus veel kwaad kan het niet meer  :D
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Alberke

Citaat van: Alberke op 10 juli 2020, 11:15:07 AM
@ Rudy:
ik heb toch al kanker, dus veel kwaad kan het niet meer  :D
Maar als je mee komt uitpakken zal ik een paar dagen wachten tot het is uitgewerkt, 'tis maar moest ge zwanger zijn..  ;D
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Rangeerduivel

Citaat van: SuSke op 10 juli 2020, 11:05:50 AM
En dan komt het "duiveltje" in je naar boven natuurlijk om wat te stoken...  ;D ;D ;D ;D

Uiteraard Frans, ik moet mijn (nick)naam toch eer aandoen... ;D

Citaat van: Alberke op 10 juli 2020, 11:17:11 AM
Citaat van: Alberke op 10 juli 2020, 11:15:07 AM
@ Rudy:
Maar als je mee komt uitpakken zal ik een paar dagen wachten tot het is uitgewerkt, 'tis maar moest ge zwanger zijn..  ;D

Dat is een verkeerde veronderstelling Hugo,
Dat buikje is er gekomen door andere geneugten, niet door de liefde te bedrijven! :) :)

;)

Bundesbahnfreak


OlivierV

Afgelopen week mijn certificaat van Watchguard voor Network Security Essentials binnen gehaald.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

svvander

Gisteren na 3 dagen wachten mijn negatieve uitslag van mijn Corona-test gekregen. (Heel goe nieuws, maar daarmee weet ik nog steeds niet wat vreemd virus mij al de ganse week aan het pesten is).
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Michiel

Die Corona-test is niet 100%. Mijn zoon had Corona (alle symptomen waren daar), de test gaf zowel positief als negatief (inderdaad twee uitslagen voor 1 test!). De huisarts had geen verklaring: "nooit gezien"... maar Gezien mijn zoon nu, na 2 maanden nog steeds last heeft van veminderde reuk en smaak... Geen twijfel. Ik blijk van nature resistent (maar was waarschijnlijk gedurende een periode drager)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)