Gaten in de zoekfunctie ???

Gestart door Paulogic, 25 juni 2020, 08:11:30 AM

Paulogic

Sinds enkele dagen merk ik een vreemd verschijnsel als ik klik op "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek".

Ik lees bijlange niet alles dus er zijn steeds wel een hele pagina aan ongelezen berichten. Echter sinds enkele dagen...
met moeite ééntje? Dat lijkt mij toch wel heel weinig.

Of is iedereen plots in InternetQuarantaine??

Gewoon even melden, het zou kunnen gaan om een SQL (script) probleem.

ps : hopelijk komt dit bij jullie in ongelezen of t'is een dwalig spoortje...
mvg,
Paul(ogic)

doomslu

Ik ga er van uit dat iedereen in z'n tuin ligt te zonnebaden...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Het valt wel op dat er minder activiteit is dan een tijd terug, maar dat lijkt me ook niet abnormaal ...
Na-lockdown-uitstapjes, te warme zolder, werk inhalen, studenten-blok, ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

mardig23

Het is 32°C, dan gaat het brein in overlevingsmodus = terrasje / pintje / BBQ ;D ;D
Mvg Karl

PietB

#4
@Paul
het forum gebruikt cookies om te bepalen wanneer je exact de laatste maal bent ingelogd.
Niet iedere verkenner gaat daar consequent mee om, daarom kan het geen kwaad om van tijd tot tijd je cookies op te ruimen.
Maar de door jou geconstateerde stilte heb ik ook bemerkt en is niet zo vreemd geloof ik.
Het is veel te mooi weer om achter je computer te zitten of met je modeltreinen bezig te zijn.

Als je het helemaal niet vertrouwt scroll dan helemaal naar beneden daar zie je een overzicht van de laatste bijdragen.
En dat wordt samengesteld onafhankelijk van je cookie instellingen.

Je ziet dat er bijna 12 uur zit tussen jouw vraag en de laatste melding van gisteren.

grt Piet.

Paulogic

Dank u allen.

@Piet :

Ik ben een Mac fanaat en Safari geeft weinig problemen met menige site (Fora, Online bank, FGOV enz).
Toch wis ik mijn cookies regelmatig, stel om de 2 dagen. Dit is omdat ik regelmatig iets moet nakijken op
hun webapplicaties/tablet apps voor klanten en dan is het steeds aan te raden om alle cookies te wissen.
Het zit soms in een raar hoekje...

En geen weer om aan de computer te zitten? Ik moet wel  ;D
mvg,
Paul(ogic)

PietB

Heel goed om je cookies regelmatig op te ruimen.
En ja het is rustig op het forum.
Kijk maar in de samenvatting onderaan.

grt Piet.