Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 204

Gestart door Michael, 20 juni 2020, 10:03:42 AM

Michael

Gisteren bezorgd in Swifterbant (NL) verpakking (plastic) onbeschadigd.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

BC911

Citaat van: jojoman2003 op 07 juli 2020, 18:45:05 PM
Uitgever moet eens dringend met Bpost rond de tafel zitten want de laatste tijd heb ik het magazine nooit op de aangekondigde datum in mijn brievenbus gevonden.

´t Ja, ik denk eigenlijk dat het niet meer realistisch is om het steeds met "die datum in je bus" aan te kondigen als het als briefpost wordt verzonden. Zeker niet als je ziet dat op vele plaatsen niet meer alle dagen de gewone post verdeeld wordt.

Ik denk trouwens dat mijn postbode gewoon met vakantie is  ;). Deze week nauwelijks iets in de bus gevonden, en wacht dus ook nog rustig af op de huidige MSM. (misschien lukt het zo wel om hem dit jaar te houden als leesvoer tijdens m´n vakantie ...  ;))
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Peter

Het rare is dat ik mijn MIBA (maandelijks) en mijn Bahn Epoche (3 maandelijks) mooi op tijd ontvang en die worden vanuit Duitsland verstuurd. Dat is blijkbaar niet hetzelfde als magazines en andere dingen die vanuit Belgie verzonden worden, want mijn echtgenote heeft ook telkens een probleem met de levering van haar magazine.
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Citaat van: BC911 op 10 juli 2020, 21:53:54 PM

´t Ja, ik denk eigenlijk dat het niet meer realistisch is om het steeds met "die datum in je bus" aan te kondigen als het als briefpost wordt verzonden. Zeker niet als je ziet dat op vele plaatsen niet meer alle dagen de gewone post verdeeld wordt.



Er staat ook nergens dat MSM op die bepaalde datum in je bus zal zitten, wel vanaf die bepaalde datum. Dat is een klein woordje, maar een groot verschil.

Dat is hetzelfde als "lezen wat er staat" en "lezen wat je wil dat er staat", dat zijn ook 2 totaal verschillende dingen.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Koen

Citaat van: Peter op 11 juli 2020, 10:41:38 AM
Het rare is dat ik mijn MIBA (maandelijks) en mijn Bahn Epoche (3 maandelijks) mooi op tijd ontvang en die worden vanuit Duitsland verstuurd. Dat is blijkbaar niet hetzelfde als magazines en andere dingen die vanuit Belgie verzonden worden, want mijn echtgenote heeft ook telkens een probleem met de levering van haar magazine.

Inderdaad. Loco-revue (Frankrijk) wordt ook steeds op tijd geleverd. Ik denk dat deze post effectief op een andere manier behandeld wordt.


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

BC911

Citaat van: Jurgen op 12 juli 2020, 15:49:50 PM
Citaat van: BC911 op 10 juli 2020, 21:53:54 PM

´t Ja, ik denk eigenlijk dat het niet meer realistisch is om het steeds met "die datum in je bus" aan te kondigen als het als briefpost wordt verzonden. Zeker niet als je ziet dat op vele plaatsen niet meer alle dagen de gewone post verdeeld wordt.



Er staat ook nergens dat MSM op die bepaalde datum in je bus zal zitten, wel vanaf die bepaalde datum. Dat is een klein woordje, maar een groot verschil.

Dat is hetzelfde als "lezen wat er staat" en "lezen wat je wil dat er staat", dat zijn ook 2 totaal verschillende dingen.  ;)

Je hebt helemaal gelijk Jurgen. De vraag is alleen wat het nut van een dergelijke vermelding is als blijkt dat het die dag kan zijn, maar evengoed 2 weken later. Daarnaast wordt er met deze info gesuggereerd dat je als abonnee eerder een exmplaar zal hebben, wat in de praktijk steeds minder en minder het geval blijkt te zijn.

Nogmaals, ik ligt er niet echt wakker van wanneer hij in de bus valt. Ik wou alleen maar aangeven dat die vermelding duidelijk bij veel mensen een bepaalde verwachting crëeert, waaraan duidelijk niet meer voldaan kan worden (en laat duidelijk zijn, dat is niet de schuld van MSM).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

BC911

Vandaag (na een mailtje met de abo dienst) een exemplaar ontvangen. Het origneel is nooit (of nog niet) toegekomen ...
Maar top service van MSM om zo snel een ander op te sturen!
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...