Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 204

Gestart door Michael, 20 juni 2020, 10:03:42 AM

Michael

A.s. vrijdag is alweer de laatste vrijdag van de maand, hoewel nog niet op de site van MSM vermeld verwacht ik het volgende nummer van MSM tegen eind van volgende week, wellicht is Luc heel druk met het zomernummer en loopt hij daardoor wat achter met de berichten, maar Luc, laten we je niet lastig vallen zodat je in alle rust de laatste puntjes op de welbekende i kan zetten. Ik kijk alvast uit naar het zomernummer. Mocht het een weekje later komen is dat ook geen probleem.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

svvander

Ik denk, doordat het een extra, extra dik nummer zal (moeten  :P ) worden, dat we een weekje langer gaan moeten wachten.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

liefhebber

MSM komt pas uit op 04 juni.

Datum van uitgave van het volgende nummer staat op de eerste pagina van het huidige nummer.
gr
 

doomslu

Citaat van: liefhebber op 20 juni 2020, 12:00:54 PM
MSM komt pas uit op 04 juni.

Datum van uitgave van het volgende nummer staat op de eerste pagina van het huidige nummer.
gr
Klopt bijna. Het is 4 juli
En het is eigenlijk al zo goed als klaar. Gaat pas woensdag naar de drukker...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

svvander

Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Geert

Laat maar komen, ik ben er helemaal klaar voor ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Daarjuist in de dagbladhandel het nieuwe nummer gaan halen
Gewoonweg super. Zeker de baan van Walter Moers, die ik jaren geleden samen met mijn echtgenote heb mogen bekijken
Was toen, zeker die prachtige brug,  nog volop is aanbouw
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Ow, da's juist. Niks gehad vorige week. Vrijdag is de postbode zelfs los voorbij gefietst.

't Zal voor maandag zijn dus.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

stoomlokje

Hier ook nog niets in de bus. :(
De krantenwinkels zijn weeral sneller dan de post :'(
saskia

Val-Rikard

De laatste maanden krijg ik die meestal maar op maandag, met abonnement krijg je hem dus later dan de winkels. 
Er is bij de postbedeling klijkbaar iets veranderd waardoor ik in de praktijk het boekje nu 3 dagen later ontvang.
Op zich is dit niet erg, maar het argument dat abonnees het boekje sneller zouden krijgen dan de winkels is als maar meer twijfelachtig.  ???

PeterVG

Net het vakantienummer uit de handen van de postbode mogen ontvangen, waarvoor dank.

edemul

Ook hier vandaag niets.
Zou men beter niet overwegen om zoals bij andere bladen , ook een digitale versie terbeshikking te stellen?
Dan zou dit probleem van de baan zijn.

stoomlokje

Hier vandaag ook nog niets, :( zal weeral afwachten zijn of het woensdag komt , ander zal het voor het einde van de week , of zelfs volgende week zijn   >:(
Het is inderdaad blijkbaar zo dat de krantenwinkels tegenwoordig het boekje sneller krijgen dan de abonnee's. :(
Saskia

ACFI

Sinds de laatste hervormingen bij BPost, krijg ik het merendeel van mijn post 3 a vijf dagen later dan voor de hervormingen.

Ik doe de administratie voor mijn tante. Een brief vanuit Dendermonde doet er nu tot tien dagen over om tot hier te raken.

In vogelvlucht is de afstand iets meer dan 10 kilometer.

Management en vakbonden bij BPost dienen zich dringend te herpakken of het eindigt in een drama tegen eind 2021 wanneer het contract van bpost afloopt.

ACFI