Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 204

Gestart door Michael, 20 juni 2020, 10:03:42 AM

Jurgen

Citaat van: Jurgen op 04 juni 2020, 19:57:38 PM
Mja, mijn brievenbus is recent aangekocht in een winkel, dus niet tweedehands. Als ik me niet vergis mogen ze geen brievenbussen meer verkopen die niet aan de regels voldoen.

Ik zal volgende keer een foto maken van de plastic verpakking voor ik het magazine uitpak. Voor deze keer is het te laat.  ;D

En je gaat het zien hé, volgende keer een onberispelijk verpakte MSM in de bus...  ::)


Vandaag ontvangen en je raadt het al... Nog nooit zo'n perfect verpakte MSM ontvangen! Precies of ze doen het ervoor.  ;D


Volgende keer dat het voorvalt neem ik er wel een foto van als bewijs dat het echt wel voorvalt dat het plastic volledig stuk is.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.


Johnnytrein

Hier helaas een nog steeds niets aangekomen .
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

trainspottingjr

Vanmorgen lag hij hier netjes op de mat , volledig intact.

Eenmalig voorgehad dat plastic al wat open was maar verder altijd tip top in orde
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

bumper

Nog altijd niets in de bus.
Ben benieuwd wat het nu weer zal zijn.

Ludo.
 

stoomlokje

Hier is de postduif met het boekje deze morgen gepasseerd en heeft haar lading gelost. ;D
o.a. mooie baanbeschrijvingen  ;) weeral veel leesgenot :D
Grtjs
Saskia

jojoman2003

Hier in Wondelgem ook niks in de brievenbus. Uitgever moet eens dringend met Bpost rond de tafel zitten want de laatste tijd heb ik het magazine nooit op de aangekondigde datum in mijn brievenbus gevonden.

D_Loc

In Zoetermeer (NL) vandaag gearriveerd.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Durango

In Udenhout (NL) gisteren gearriveerd.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

Johnnytrein

Hier is het voortreffelijk magazine gisteren aangekomen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bumper

Deze middag ongeschonden in de bus gekregen.
Wel wat laat, maar we zullen ons maar niet al te kritisch opstellen zeker.

Ludo.
 

SirGresley

Niet echt on-topic maar nu gaan de inlands pakjes sneller dan brieven en andere post!
Al twee maal ondervonden: pakje namiddag afgegeven en 's anderendaags tegen 11u al ter bestemming!
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

SuSke

Misschien moet B-Post ons maandblad dan ook als een "pakket" gaan beschouwen.  ;D ;D
Ik vrees alleen dat de portokosten dan een beetje hoger gaan liggen.  :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Gisteren pakje verstuurd met DPD naar Duitsland en vandaag om 9.36 is het al geleverd.
Waarom moet het dan hier zo lang duren om een magazine te leveren, als het bij de lokale dagbladhandelaar al veel sneller is.
En dan inderdaad de miserie dat we niet meer weten wanneer de postbode nu eigenlijk langskomt want die dagen verschillen hier nogal
Met vriendelijke groeten
Peter

WVA

In Heist op de Berg nog niets ontvangen, we wachten geduldig af.