desiro openen

Gestart door Dirk, 18 juni 2020, 15:43:00 PM

Dirk

Allen,
Ik zou mijn Desiri (vbv) willen voorzien van passagiers, iemand ervaring om de loc en wagens open te klikken?

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

jodo

als je geen handleiding hebt zou ik eens een mailtje naar VBV doen .

Dirk

Hmm niemand? blijkbaar een zeldzaam model. Ik ga er niet aan experimenteren, daar is het me een beetje te duur voor.
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100

Klaas Zondervan

Op de website van van Biervliet is te zien dat ze nog werken aan de handleidingen.
Misschien nog even geduld oefenen tot ze zo ver zijn.

Rangeerduivel

Citaat van: Klaas Zondervan op 19 juni 2020, 12:30:00 PM
Op de website van van Biervliet is te zien dat ze nog werken aan de handleidingen.
Misschien nog even geduld oefenen tot ze zo ver zijn.

Dat model is toch reeds een paar jaar oud...?
Hebben zij zelf er ondertussen nog geen enkele open gekregen?  ::)

;)

Klaas Zondervan

Ach Rudy, ik verbaas me nergens meer over. Dirk heeft die trein en je zou verwachten dat er een papieren handleiding bij zit, maar kennelijk niet.

Belgaboy

Dirk,

Ik heb hetzelfde een paar jaar geleden (toen ik nog H0 reed) zelf ook gedaan. In principe opent de Desiro gelijk de LS Models rijtuigen. Zachtjes de zijkanten uit elkaar trekken en het chassis komt eruit. Er even met een scalpel tussen gaan helpt ook. Doe het wel voorzichtig, het is inderdaad een duur model...



en het resultaat:

ESU ECoS 2.1, iTrain.

Dirk

Thnx Belgaboy dat is wel te doen. Ga ik proberen.

Dirk
2-rail digitaal, Digikeijs DR5000, Loconet van Digikeijs en Rosoft, Peco code 100