Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Niet zo leuk

Gestart door Peter, 10 juni 2020, 14:17:14 PM

Peter

Vandaag de Brawa nieuwigheden folder ontvangen.
Wat niet zo leuk is, is het feit dat er bij een paar modelletjes staat dat ze "Bereits werkseitig ausverkauft"
Dat is verdomme nog erger dan bij bv. Piko, LSM enz
Spijtig, maar dat is niet de eerste keer, vorige keer viel ik er ook al naast voor onderstaand modelletje (wel nog bij ebay enz maar dan de prijs!!!!)


https://www.brawa.de/fanwelt/online-museum/h0/gueterwagen-h0/49743-gedeckter-gueterwagen-g10-vivil-drg/



Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

"Bereits werkseitig ausverkauft" betekent toch dat het in de fabriek is uitverkocht.

Als ik dat goed interpreteer, wil dat zeggen dat handelaars geen moeite meer moeten doen om een bestelling te plaatsen. Als particulier zou je sowieso al achter het net vissen.
Het zou me dan verwonderen dat wat je ook zoekt van de huidige nieuwigheden niet meer bij de reguliere handelaar te krijgen is.
Dat nieuwigheden van een paar jaar terug niet meer te krijgen zijn behoudens op ebay en soortgelijk aan exurbitante prijzen lijkt me vrij logisch, zeker als het om beperkte reeksen gaat.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Herwig


"  ... BRAWA MUSEUM    Modell aus dem Jahr  2 0 1 8  ..."

Bij MSLippe inderdaad met rood bolleke  =  bij MSL uitverkocht .