Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MOBEXPO 2021 - 13 - 14 februari 2021

Gestart door renstimpie, 08 juni 2020, 09:21:55 AM

renstimpie

Ik start een nieuw draadje op, waar we alle informatie over MOBEXPO 2021 zullen posten.

www.mobexpo.be

Ronald


renstimpie

In principe de deelnemers van 2020.  Maar met deze 2de verschuiving wacht ik nog even op een bevestiging van iedereen...

Tim

Luc

Oufti!

svvander

Miljaar, ik heb weer pech dat ik grote tieners heb! (Ze zijn allemaal groter dan ne 1m55... ook mijn kleinste)  ;D Misschien kom ik wel eens piepen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

SuSke

Citaat van: renstimpie op 08 juni 2020, 12:32:43 PM
In principe de deelnemers van 2020.  Maar met deze 2de verschuiving wacht ik nog even op een bevestiging van iedereen...

Tim

Die zijn ondertussen ook al bevestigd.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

renstimpie

Beste vrienden,

Voor vele zal dit bericht niet als een absolute verrassing komen.
Maar door de aanhoudende en sterk aangewakkerde situatie rond het COVID-19 virus in Belgiƫ en Europa, zijn wij, tot onze grote spijt, genoodzaakt om MobExpo op 13 en 14 februari 2021 af te gelasten.

MobExpo zal opnieuw doorgaan, onder voorbehoud, in 2022.
Namens het hele MobExpo-team en het bestuur van MSC Het Spoor, wil ik jullie nog bedanken voor jullie geduld en begrip.

Vriendelijke groeten,
Het organiserende MobExpo-team

SuSke

Moedige beslissing die spijtig genoeg in de lijn van de verwachtingen lag.
Het zal duren tot we tegen dat venijnig beestje gevaccineerd zijn eer alles terug een beetje normaler zal lopen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.