Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Werken Antwerpen-Kiel ??

Gestart door Peter, 01 juni 2020, 15:47:54 PM

Peter

Hallo Evan
Weet jij wat ze aan het veranderen zijn op Antwerpen Kiel, want ik heb de indruk dat er sporen vermindert zijn, en dat ze een weg (het roze gedeelte op de foto) aan het aanleggen zijn.

DSCN4829[1] by Peter Verlooy, auf Flickr
Met vriendelijke groeten
Peter

evan

#1
Gewoon Sanering van het terrein.
Er naast ligt het nieuwe industrieterrein Antwerpen "Blue Gate" en vlak naast het rangeerterrein waar de boompjes staan, komt een School en Gevangenis.  Het rangeerterrein is dus verkleind en het gesaneerde deel is verkocht voor Blue Gate. 

Het roze dat je ziet is breekpuin dat gebruikt is om het terrein te verharden.

Niets speciaals dus en naar mijn mening een gemiste kans om binnen scheepvaart, vrachtverkeer en spoorverkeer te verbinden. 

groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Peter

#2
CiteerNiets speciaals dus en naar mijn mening een gemiste kans om binnen scheepvaart, vrachtverkeer en spoorverkeer te verbinden. 

Daar heb je overschot van gelijk aan. De meeste inwoners Polderstad, Hoboken vanaf de Lage weg en Silvertop laan staan heel afkerig tegen de plannen dat daar een voetbalstadion zou komen want dan is het hier gedaan met de rust tijdens de weekends
Met vriendelijke groeten
Peter

Johnnytrein

Een vreemde combinatie school en gevangenis. Moete de gevangenen dan naar school of zie je die school meer als gevangenis? :-\
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

evan

Die hebben niets met elkaar te maken.  Het worden gewoon buren.
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Johnnytrein

Ja dat is natuurlijk ook een mogelijkheid
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Chrisrail

#6
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

svvander

Het voordeel is, ze kunnen nu al trein-surfend ontsnappen... niet ver om naar Nederland te rijden, Duitsland valt ook nog mee. En als ze als onze vrienden van het "koud-water" (die met de blauwe lijn) en die van het warme water (met de rode lijn) al geen controles meer doen op de baan: op den trein al zeker niet.  :-\
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be