Auteur Topic: Een beetje van alles  (gelezen 425 keer)

Offline ronny-vdv

• Forumlid
  • Voornaam: Ronny
Een beetje van alles
« Gepost op: 26 mei 2020, 19:22:13 pm »
Beste forumgenoten,

Pff, ik krijg altijd maar slechter nieuws te verwerken.
Nu blijkt dat ik nog eens bestolen ben door mijn poetsvrouw die vorig jaar haar ontslag nam.
Wie kijkt telkens in zijn dozen of alles nog afwezig is? Niemand, denk ik.
Nu ik alles aan het inventariseren ben, komt alles uit. Naar de politie gaan heeft geen zin, want ze zal alles al verkocht hebben, vrees ik.
Er is ook al eens een Bongobon gepikt, klacht neergelegd bij de politie. En dan krijg je een leuke brief van het parket, zaak geseponeerd wegens onvoldoende bewijzen. Doen zelfs de moeite niet om na te gaan wie de Bongobon verzilverd heeft.

Volgende zaken zoek ik:
- LS Models 12144 - Reeks 2805 NMBS DC
- Hobbytrain 62660 - SBB Am 6/6 DC
- Rivarossi R1682 - Diesellok SNCF FRET BB 67000 N° 467594 DC
- Mehano 2559 - Reeks DMU 41 NMBS 4112 + 4123 Stockem DC
- B-Models   45204 - Set 1 van 2 ertswagons type Fals ‘NMBS’
- B-Models   45205 - Set 2 van 2 ertswagons type Fals ‘NMBS’

Bovendien moet ik ook nog eens een zware operatie ondergaan waarbij ik nog niet eens weet of ze doorgaat door de coronacrisis.
Ik kan redelijk goed met pech omgaan, maar nu wordt het toch heftig.

Dus, er iemand van plan zijn om iets van de hand te doen, laat het gerust weten.
Graag aan normale prijzen en geen woekerprijzen daar ontbrekende zaken eigenlijk voor mij dubbel zoveel kosten.  ;)

Sorry dat ik efkens mijn hart lucht, maar ik zit momenteel wel een beetje diep.

Bedankt,
Mvg,

ronny-vdv

Offline svvander

• Forumlid
  • https://de-locloods.webnode.nl/
    • De Locloods
  • Voornaam: Sven
Re: Een beetje van alles
« Reactie #1 Gepost op: 26 mei 2020, 19:36:05 pm »
Verdorie, kunt ge nu niemand meer vertrouwen? (Ok, dat is ook niet waar.. maar het is wel ver aan het komen). Ik zou toch zowieso klacht neerleggen. Maar ze gaan aanhalen dat er geen braak is en dat er inderdaad ook geen enkel bewijs is.

Hopelijk vind ge alles terug of kunt ge het terugkopen aan eerlijk prijs.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI

https://de-locloods.webnode.nl/

Offline Paulogic

• Forumlid
  • Kleinserie Fabrikant
    • http://www.c-traccs.be
  • Voornaam: Paul
« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2020, 07:12:13 am »
Altijd klacht indienen ! Altijd.

Het loont uiteindelijk wel voor iets. Als ze de gestolen goederen (of jij) kan terugvinden op 2de hands of zo... link snel gelegd toch?
Trouwens, als ze haar aan de tand voelen (als, natuurlijk) valt ze misschien door de mand.
mvg,
Paul(ogic)

Offline modèlisme

• Forumlid
  • Voornaam: Paul
« Reactie #3 Gepost op: 27 mei 2020, 20:14:00 pm »
Ja het helpt niet als je een klacht neerlegt.
Bij mij werd tijdens de laatste tentoonstelling in Genk een zeldzame Jocadis reeds gebouwde loc gestolen.
Tot mijn verwondering werd die loc zelfs met mijn naam op de doos aangeboden op de Poolse Ebay.
Dat kwam ik te weten langs een Brusselse modelbouwer die mij vroeg of ik die loc nog eens had, want hij had er interesse voor.
Ik heb toen eBay aangeschreven en alles uitgelegd.
Ze schreven mij dat ze tevreden waren dat ik hun op de hoogte bracht , maar verder heb ik er niets van gehoord.
EBay moest toch weten wie die loc te koop aangeboden had. Maar ik heb er verder niets meer van gehoord, eBay heeft mij nooit nog iets over mijn klacht verdere inlichtingen aan mij gegeven.

Dus eens gepikt blijft het gepikt.