Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 203

Gestart door Michael, 24 mei 2020, 15:26:37 PM

Jurgen

Vreemd dat dit nummer pas op een zaterdag in de winkel ligt, anders is het altijd op een vrijdag en kunnen we hem vanaf donderdag in de bus verwachten.

Hier is in ieder geval nog niets toegekomen. Maandag feestdag en de volgende reguliere post komt pas op woensdag.
Tenzij men door de feestdag een andere regeling heeft, want ik snap de leveringen tegenwoordig niet zo goed meer.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gert1

Citaat van: Jurgen op 30 mei 2020, 13:40:11 PM
Vreemd dat dit nummer pas op een zaterdag in de winkel ligt, anders is het altijd op een vrijdag en kunnen we hem vanaf donderdag in de bus verwachten.

Vind je dat vreemd in tijden van corona? Tjonge...
Hier in Nederland is post momenteel zo'n vier tot vijf werkdagen onderweg.

mvg,
Gert

doomslu

Citaat van: Jurgen op 30 mei 2020, 13:40:11 PM
Vreemd dat dit nummer pas op een zaterdag in de winkel ligt, anders is het altijd op een vrijdag en kunnen we hem vanaf donderdag in de bus verwachten.

Hier is in ieder geval nog niets toegekomen. Maandag feestdag en de volgende reguliere post komt pas op woensdag.
Tenzij men door de feestdag een andere regeling heeft, want ik snap de leveringen tegenwoordig niet zo goed meer.
Er zat ook een verlengd weekend tijdens de productiefase bij de drukker...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

In Leest moeten we schijnbaar nog wat wachten maar ja, een dorpje  :-X.
Enfin, ik heb nog lectuur genoeg liggen aangezien ik ook nog op "Op de Baan" en op "Loco-Revue" geabonneerd ben. Desalniettemin ben ik wel nieuwsgierig naar MSM203  ::).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Johnnytrein

Hier in Mortsel ook nog noppes hoor
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

Citaat van: Gert1 op 30 mei 2020, 20:43:41 PM
Citaat van: Jurgen op 30 mei 2020, 13:40:11 PM
Vreemd dat dit nummer pas op een zaterdag in de winkel ligt, anders is het altijd op een vrijdag en kunnen we hem vanaf donderdag in de bus verwachten.

Vind je dat vreemd in tijden van corona? Tjonge...
Hier in Nederland is post momenteel zo'n vier tot vijf werkdagen onderweg.

mvg,
Gert


Op zich vind ik dat inderdaad vreemd ja. In al die jaren dat ik abonnee ben heb ik nog nooit geweten dat het magazine pas op een zaterdag in de winkel lag.

En dat was ook zo in tijden van staking, stormen, hittegolven en noem maar op, dus waarom zou het niet met corona kunnen? Ook met feestdagen is het voor zover ik kan herinneren nog niet gebeurd, maar voor alles een eerste keer hé.


Gaat de wereld hierdoor vergaan? Neen. Maar dan mag ik het wel nog altijd vreemd vinden dat het deze keer wel zo is.

En verder draait de wereld gewoon door en wacht ik af tot de postbode zijn werk doet.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Thommy

Ook nog niet ontvangen. En tis niet dat Brugge een kleine stad is. Nu, met het idee van post om de x-aantal dagen te leveren (of ze komen 3 keer op 1 dag ipv 1 keer alles)
Greetz

Thommy

Johnnytrein

Hier is het voortreffelijk blad deze voormiddag aangekomen  :D
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

bumper

Deze middag in de bus. Maar ik zal bij alle vreemde dingen nog eentje toevoegen. Ik krijg dit tijdschrift nooit op tijd in de bus. Maar het vreemde is dat 8 op de 10 maal de plastic omslag gescheurd is. Verder kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat mijn tijdschrift door iemand anders gelezen wordt alvorens ik het in de bus krijg. Bewijzen kan ik dat niet natuurlijk, het is het gevoel.

Ludo.
 

Johnnytrein

Bij mijn tijdschrift was de plastiek verpakking ook kapot
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Herwig

#25
Is dan toch de plastic-folie waarschijnlijk.   MSM vandaag hier toegekomen.   Ook de plastiek gescheurd, netjes aan de hoekplooi, van onder tot boven.   Tijdschrift-zelf onbeschadigd.

Arnaudmarklin

Tot nu toe, nog geen msm...  :'( :-\ :(
HO 3R - HOe - HOm - Intellibox

Jurgen

Ondertussen ook aangekomen hier, plastic was aan de zijkant ook volledig opengescheurd.

Het plastic hing enkel nog met een klein reepje vast zodat het magazine er niet uitgehaald kon worden, voor de rest was de rechterkant van de plastic volledig open!

Nu, het was droog, de brievenbus was dicht en er zat enkel reclame van Aldi bij, dus op zich was het deze keer geen probleem. Het magazine is nog heel, dat is het belangrijkste.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

SuSke

De plastiekfolie laat het inderdaad zeer snel afweten. Ikheb er ook regelmatig een waarvan de langse zijkant helemaal open is.
En zolang het niet regent is er geen probleem.
Maar als het wat slechter weer is, dan maakt de postbode ook geen tijd om MSM deftig in de bus te steken en dan haal je een redelijk gehavend exemplaar uit de bus.

Luc (Doomslu), geef jij die feedback aan de uitgeverij, of moeten we met z'n allen de mail van onze hoofdredacteur gaan spammen?
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Ik zal het doorgeven, maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit problemen zie aan die plastieken hoes.
Zou het niet kunnen dat jullie brievenbussen een te kleine (of scherpe ?) opening hebben?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *