Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 203

Gestart door Michael, 24 mei 2020, 15:26:37 PM

Herwig

#45
[   En hoe wordt onze echte  'Vlaamse'  folie dan wel geproduceerd  ?                        [;) ::)] ]
[   https://www.exxonmobil.be/nl-BE/Company/Locations/Belgium/Meerhout-polymers-plant  ]


Geert

Ik lees hier liever reacties over de inhoud i.p.v. de verpakking MSM 203,

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

SuSke

Daar heb ik nog geen tijd voor gehad Geert  :-[ :-[ :-[
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: Geert op 04 juni 2020, 13:15:39 PM
Ik lees hier liever reacties over de inhoud i.p.v. de verpakking MSM 203,

Geert
Ik ook, maar we mogen de problemen met de verpakking zeker niet negeren.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Bij mij nog nooit gebeurd dat de verpakking beschadigd was. ( Swifterbant, Nederland).
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Jurgen

Mja, mijn brievenbus is recent aangekocht in een winkel, dus niet tweedehands. Als ik me niet vergis mogen ze geen brievenbussen meer verkopen die niet aan de regels voldoen.

Ik zal volgende keer een foto maken van de plastic verpakking voor ik het magazine uitpak. Voor deze keer is het te laat.  ;D

En je gaat het zien hé, volgende keer een onberispelijk verpakte MSM in de bus...  ::)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

svvander

Met het modelspoormagazine heb ik da nog niet voorgehad... de Playboy daarentegen... regelmatig bladzijden missen etc. Enkel nog interessante artikels blijven er dan over.  ;D

Ge moet ni alles geloven wat ik vertel zenne. Nee, de laatste maanden niet meer voor gehad. Maar ik denk dat het bij den allereerste zoveel jaar terug wel prijs was. Boekje was er heel slecht aan toe. Heb de postbode-facteur-rondsnorrende-man-toen-met-fiets-nu-elektrische-op-driewieler, toen gezegd dat ik daar niet mee kon lachen. Hij ook niet. Sindsdien nooit meer een probleem.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Decapod

Nu je het zegt ... bladzijden missen had ik wel nooit met de Playboy ... wel altijd één of andere vervelende tist die de mooiste bladzijden aan elkaar plakte  8). Echt waar! Ben uiteindelijk maar gestopt met dat in huis te halen en ingeruild voor MSM. Nooit zoiets mee voorgehad: ga het ook halen in de krantenwinkel waar die juffrouw altijd zo vriendelijk naar mij lacht.

Het leven kan d'r op vooruitgaan.
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Chrisrail

#53
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Johnnytrein

Thomas waar en welke kranten winkel is dat?  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Rangeerduivel

Citaat van: Johnnytrein op 04 juni 2020, 21:04:34 PM
Thomas waar en welke kranten winkel is dat?  :)

Veel te ver van waar jij woont Johnny! ;D

;)

stoomlokje

Citaat van: Geert op 04 juni 2020, 13:15:39 PM
Ik lees hier liever reacties over de inhoud i.p.v. de verpakking MSM 203,

Geert
Mooie illustratie en eenvoudig verstaanbare uitleg over de eigen opbouw van een spoorbezetdetectie, Geert