Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

MSM 203

Gestart door Michael, 24 mei 2020, 15:26:37 PM

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 03 juni 2020, 12:55:12 PM
Zou het niet kunnen dat jullie brievenbussen een te kleine (of scherpe ?) opening hebben?

Niet iedereen kan zich zo'n villa met extra grote brievenbus permitteren als jij hé Luc... ;D ;D ;D

;)

PeterVG

Mijn brievenbus is niet waterdicht. Ik zorg ervoor dat ik zo snel mogelijk de bus leeg bij regenweer. Want de folie is inderdaad geregeld gescheurd en als dat zo is bij regenweer dan heb ik een verwaterd tijdschrift.
PS, beste regengoden ik heb nu ook weer niet gesmeekt om zo weinig regen. :-\
Trouwens, best een goed nummer. Bij meerdere artikels heb ik zitten genieten. En dat was niet alleen omwille van het mooie weer op het zomerterras. De oude Märklin baan deed me terugflitsen in de tijd. 40 jaar terug was ikzelf bezig met dit oerdegelijk spul. Allemaal gekregen van mijn vader en als ik er zo op terug denk, fijne hobbytijd was dat.

ACFI

Citaat van: doomslu op 03 juni 2020, 12:55:12 PM
Ik zal het doorgeven, maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit problemen zie aan die plastieken hoes.
Zou het niet kunnen dat jullie brievenbussen een te kleine (of scherpe ?) opening hebben?
Het zou er ook aan kunnen liggen dat de post andere sorteringsmachines gebruikt voor bepaalde zones die minder goed omgaan met de plastic cover.

Nu ik krijg ook enkele Duitse magazines in een plastiek omslag. Die zijn heel wat sterker qua plastiek maar ook die zijn af en toe gescheurd of het tijdschrift beschadigd.

De drie laatste nummers van MSM waren allemaal in een beschadigde plastiek bij mij trouwens.

ACFI

Koen

Citaat van: doomslu op 03 juni 2020, 12:55:12 PM
Ik zal het doorgeven, maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk nooit problemen zie aan die plastieken hoes.
Zou het niet kunnen dat jullie brievenbussen een te kleine (of scherpe ?) opening hebben?

Dag Luc,

Ook ik heb dit ondervonden. Ik vermoed dat dit toch een productieprobleem is  ::).

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Chrisrail

#34
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

stoomlokje

idem bij mij , ook zo een brievenbus en toch de plastiek folie aan 1 lange zijde volledig verdwenen , deze was zelfs niet in de omgeving van de brievenbus geraakt.( hier niet gevonden ).
ik vermoed dat het beschadigen van de folie ergens in een sorteercentrum van de post moet gebeurt zijn.

Herwig

#36
Luc,

De folie rond de       Knack + Weekend-Knack + Focus-Knack + Mo      is niet gescheurd. 

Post - richtlijn:        "Uw bus moet minstens een opening van 23 cm breed en 3 cm hoog hebben"

'k Zal u een geheim verklappen, een groot geheim:      onze brievenbus-opening is   25 x 5 cm .

doomslu

Citaat van: Herwig op 04 juni 2020, 08:04:33 AM
Luc,

De folie rond de       Knack + Weekend-Knack + Focus-Knack + Mo      is niet gescheurd. 

Post - richtlijn:        "Uw bus moet minstens een opening van 23 cm breed en 3 cm hoog hebben"

'k Zal u een geheim verklappen, een groot geheim:      onze brievenbus-opening is   25 x 5 cm .
En heb je vaak een gescheurd plastiekske?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Citaat van: doomslu op 04 juni 2020, 09:36:53 AM
Citaat van: Herwig op 04 juni 2020, 08:04:33 AM
Luc,

De folie rond de       Knack + Weekend-Knack + Focus-Knack + Mo      is niet gescheurd. 

Post - richtlijn:        "Uw bus moet minstens een opening van 23 cm breed en 3 cm hoog hebben"

'k Zal u een geheim verklappen, een groot geheim:      onze brievenbus-opening is   25 x 5 cm .
En heb je vaak een gescheurd plastiekske?

Op Herwig zijn leeftijd....dacht het niet! ;D ;D ;D

;)

doomslu

 ;D
Ik had graag het antwoord van Herwig gehoord...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Herwig

#40
    Op vriendelijk verzoek zal 'k jullie nog een geheim verklappen, een groot geheim 2  :         neen.       
    Maar nu dus wel bij MSM 203 .       Productiemankement met/in déze folie ?           Volgende keer beter ?

     

doomslu

Ik heb net MSM 203 uit de bus gehaald. TMM 203 was er dinsdag al (rara vanwaar dat verschil???).
Beiden in onberispelijke staat.
Ik heb altijd al een vrij grote brievenbus gehad, vandaar mijn vraag hé mannen.
Maar de piste dat het in een sorteercentrum gebeurt is ook mogelijk, natuurlijk.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Hier is de plastic folie 1 op 2 los op een langse kant, nooit op de kopse kanten. soms maanden niets en dan weer keer op keer.

Andere ingepakte post heeft daar geen last van, zelfs niet de reclame die in supergoedkope folie zit.
En mijn brievenbus beantwoord volledig aan de normen van de post  ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

55erke



Ah , die postbodes willen gewoon graag stiekem boekjes over modeltreinen lezen.  ;)
Mijn postbode heeft geen intresse want hier komen ze altijd aan in onberispelijke  staat  ;D
Groetjes
Johan

stoomlokje

Citaat van: 55erke op 04 juni 2020, 11:07:18 AM


Ah , die postbodes willen gewoon graag stiekem boekjes over modeltreinen lezen.  ;)
Mijn postbode heeft geen intresse want hier komen ze altijd aan in onberispelijke  staat  ;D
Groetjes
Johan

Daarmee dat ze de laatste tijd wat later in de ( genormeerde ) bussen vallen ;) ;)