Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 203

Gestart door Michael, 24 mei 2020, 15:26:37 PM

Michael

Eind deze week komt MSM 203 uit, korte inhoud mogen lezen ziet er alweer interessant uit, hopelijk krijg je deze voor het pinksterweekend.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Geert

En ondertussen ligt deze toch al bij de drukker mag ik hopen...  ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

SuSke

Onderhand op het postkantoor zou beter wezen anders gaan we hem deze week echt niet meer hebben
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

In principe zou die nu naar de Post moeten gebracht zijn...

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterVG

Vanmorgen vond ik MSM 203 in de brievenbus en daar ben ik zeer blij mee.

SuSke

Hier ook aangekomen, en dit buiten alle verwachting want had hem pas volgende week dinsdag verwacht  ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Ook hier lag hij bij de dagbladhandel.
Weeral leesplezier onder de parasol in de tuin.  ;D ;D ;D
Met vriendelijke groeten
Peter

svvander

Ook in het zonnig Steenokkerzeel, vandaag met de postduif geland. Spijtig dat het altijd zo rap uitgelezen is he.  ;)
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

trainspottingjr

Ook hier lag hij vanmiddag op de mat , even vluchtig doorgebladerd en toch alweer een interessant nummer desondanks dat door de coronamaatregelen ze nu het heel anders moeten aanpakken

Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

stoomlokje

Ook hier goed aangekomen en.... zelfs op tijd ;D ;D
Weeral een prachtige uitgave met veel leesplezier ;)
Saskia

doomslu

Ik heb 'm nog niet ontvangen, maar wel al gelezen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Gisteren ontvangen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Herwig

Luc,
de vorige MSM 202 werd hier (Noord-Antwerpen) bezorgd 14 mei,  dus nog even geduld

doomslu

Citaat van: Herwig op 30 mei 2020, 11:01:49 AM
Luc,
de vorige MSM 202 werd hier (Noord-Antwerpen) bezorgd 14 mei,  dus nog even geduld
Het is normaal dat het langer duurt hé Herwig, daar in 't hoge noorden.  ;D
Hier, in het centrum van het land komt hij ongetwijfeld al volgende week.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Ik heb hem anders al wel in de bus gekregen in het noorden van de megalomane metropool en zelfs vroeger dan anders  ;D ;D ;D
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.