MSM 202

Gestart door Michael, 25 april 2020, 19:46:41 PM

PeterVG

Nr 202 zat netjes in mijn brievenbus, waarvoor dank.

svvander

Gisteren nog niets... vandaag (nog) gene facteur gezien. Hopelijk vandaag wel binnen. Begin depressief te worden  :o ;D
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

doomslu

Bij mij zat 'm nu wel in de brievenbus.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

svvander

Ik denk dat onze facteur ook dit forum leest... stak ineens in de bus. Ik ben alleszins heel blij nu!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

DIORAMABOUWER

Hier in Gistel ook vandaag in de bus. Corona tijd=geduldig uw beurt afwachten zoals bij de bakker, beenhouwer en zo ook op onze MSM was het wat langer wachten. Maar liever wat vertraging dan helemaal geen MSM!!!!
Diorama's: museumlijn 62, de oostmolen, duinhelm.
Modelbanen:HALTE STRAND, STATIE GHISTEL ANNO 1942

Geert

Deze morgen ook in de brievenbus, al bijna uitgelezen in het zonnetje. Ze mogen MSM 203 al brengen....

Mijn interesse ging naar het artikel Bouwel 1910, het eerstvolgende station na Nijlen City bij mij in de buurt.

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

oebr

wegens corona zit ik er al enkele achter precies,  maar eens versoepeld ga ik serieus wat te lezen hebben  8)  Nu, de actualiteit is momenteel minder urgent natuurlijk, je kan toch niet naar beurzen of expo's, zelfs niet naar de winkel wat moba betreft, dus tant pis.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

floere

Hey, ik heb een vraag: is het magazine los verkrijgbaar en evt waar dan?
Of kan het enkel met abonnement en hoe dan?
Grt floere.

doomslu

Citaat van: floere op 06 mei 2020, 19:50:09 PM
Hey, ik heb een vraag: is het magazine los verkrijgbaar en evt waar dan?
Of kan het enkel met abonnement en hoe dan?
Grt floere.
Het tijdschrift is te koop bij vele dagbladhandelaars.
Helaas gaat die distributie - verplicht - via een distributiebedrijf, en zelfs de uitgever heeft daar geen invloed op.
Ik kan jou dus helaas niet zeggen in welke winkels precies je terecht kan.

Abonneren kan natuurlijk. Lees er alles over op onze website: https://www.modelspoormagazine.be/abonneer-op-modelspoormagazine/
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Patrick,

De bladen zijn verkrijgbaar in de dagbladhandel.
En zeker als je 't vraagt.
Er is er zo'n winkel vlak tegen mijn deur en zij bestelt er elke maand 2 (wat ze met de andere doet is mij een raadsel... :-\)
Het is iets goedkoper als je een abonnement neemt, maar hier gaat dat zo "om haar ook iets te laten verdienen".
Voor wat hoort wat!

;)

floere

@rangeerduivel, ik heb bij onze plaatselijke krantenschop gevraagd achter MSM maar hij kon me niet helpen.(denk te weinig vraag ernaar)
@doomslu, dan zal het waarschijnlijk een abo worden.
Thanks for info, grt floere.

stoomlokje

Deze morgen ook met de postkoets aangekomen, mijn interresse ging ook uit naar Bouwel 1910  , een stationnetje uit onze buurt ( Kessel city , iets verder dan van Nijlen City ;) ) en uiteraard naar de BROSSEL , want ik ben hem ook aan't digitaliseren , en upgraden met de chinesekes  ;D ;D

Johnnytrein

Helaas hier in Mortsel nog steeds niets ontvangen.  :(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

Gisteren ook in de bus.

Die nieuwe postbedeling vind ik toch maar niks hoor...
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Johnnytrein

Hoera vandaag toch het nummer 202 mogen uit de brievenbus nemen eindelijk  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about