Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

station boortmeerbeek ...

Gestart door rixke rail, 20 april 2020, 21:33:46 PM

rixke rail

... is niet meer sinds begin maart 2020.
Reeds een tijdje buiten dienst, met een tussenstop als frituur en nu niets meer. Volgende fase : grote fietsenstalling ... ?

boortmeerbeek 014 by Eric  Baert, on Flickr


20200306_171017 by Eric  Baert, on Flickr



De hele reeks foto's staat HIER
Grootspoorse groeten,
Eric

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

rixke rail

Inderdaad dus nieuwe fietsenstalling ...


20210129_084742 by Eric  Baert, on Flickr

... tevens nieuw type schuilhuisje en ...

20210121_103636 by Eric  Baert, on Flickr

20210121_103741 by Eric  Baert, on Flickr

... nieuw type banken.

20201202_090947 by Eric  Baert, on Flickr

Blauwe zuil ..  ;D
Grottspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

SuSke

de nieuwe "Belgische spoorwegen"
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Boemeltrein

De "service" van de NMBS wordt met de dag beter, binnenkort moet je jezelf controleren op een geldig vervoerbewijs of beter nog! je mag de trein zelf besturen ;D

SuSke

"Virtual reality" op het spoor :-)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Bundesbahnfreak

Tja jongens , commentaar geven is één zaak maar reclameren dat het spoor de belastingbetaler geld kost is een ander  ;).  Schiet ook eens op andere schuldigen , de politiek