Cornfield Junction / Boulder Crossing

Gestart door RobVille, 18 april 2020, 23:56:19 PM

RobVille

Nu even iets anders. Voor de overgang naar de achterwand maar eens een boompje gekocht. Deze kan slechts op twee plekken op de modelbaan.

Plek 1 -->




Plek 2 -->







Wat vinden jullie ervan? Wat voor mij erg belangrijk is, de kleur ;)

Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

Peter

Zeer mooi Rob. Die bomen en struiken net voor de
achtergrond, die trouwens prachtig past bij de rest van je baan, hebben een uitstekend effekt
Doe zo verder
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Plek 2.

Voor plek 1 zou ik eerder naar iets lagere loofstruiken gaan of sparren gebruiken
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.


ramdani

c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

RobVille

Duidelijk :)  Gaan op zoek naar bomen. Deze boom is van MBR Models. Deze firma biedt een heel assortiment aan boomsoorten, struiken aan, ook voor diverse jaargetijden.

Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

Peter

Inderdaad,
Ik wacht momenteel op de prachtige treurwilg (bijna 20 cm) die een van de dagen op de markt komt
Met vriendelijke groeten
Peter

RobVille

Voorlopig even wachten op de boompjes ... In de tussentijd maar eens een tweetal bouwpakketten besteld en ontvangen.


Nieuwe vaten ...




LNG overslag ...











Klopt het technisch, geen flauw benul ;D

Rob

I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

RobVille

Nog even de transportband, die voorheen fungeerde als "spoorbrug" in mijn andere modelbaan, nu ingebouwd. De overslag van grind krijgt steeds meer vorm.







Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

RobVille

Boompjes zijn gearriveerd .... Dank je, Jos.









Nu kan ik beginnen met de stelproeven ...  8)

Rob
I need to embrace imperfection, anomalies exist everywhere .....
and
asking me if that's black or dark green is not done!

henry


grove den

CiteerNu kan ik beginnen met de stelproeven ..
succes!
trouwens ...de "achtergrondbomen" kunnen ook makkelijk voor de N baan ver/gebruikt worden! ;)

Jos

Kautenbach

Mooi Rob, zit nog ff te kijken naar je bomen.

Wat je kunt overwegen is om 1 of 2 van de bomen van Jos aan de voorkant van je baan, dus voor ipv achter het spoor te zetten. Dat geeft een mooie dieptewerking in je baan en breekt de lengte ook op in meerdere delen.

En die MBR boom, als je m te groot vindt, opknippen bij de stam kn een paar struiken en de kruin op de stam laten als kleinere boom ;)

Herwig


Lijken wel echt, die boompjes           
Watch out for the letterzetter      https://www.ecopedia.be/dieren/letterzetter-0