Bij de spoorwegovergang zijn nu de overweglichten en een tweetal seinen geplaatst. Ook heb ik de lantaarns vastgelijmd.

Bij de overslag wilde ik naast verlichting langs de spoorlijn, ook verlichting hebben in de ruimte waar de wagons geladen worden. Van Woodlands heb ik een aantal Led's gekocht, van het type "Cool White LED Nano Lights".

Weer liep ik tegen hetzelfde probleem aan als bij de locomotievenloods. Hoe werk ik die kabels weg. Van Evergreen had ik nog een aantal buizen van verschillende diameter liggen. Deze heb ik gebruikt als armatuur.

Het leuke van dit systeem is de mogelijkheid om de helderheid van de LED's te regelen. Verder heb je ook geen omkijken naar technische zaken om de LED's te laten branden. Gewoon inpluggen, stekkers zitten er al aan, en het werkt. Vervolgens heb ik weer via een aantal constructies de draden naar de onderkant van de module geloodst.

De beide draden van de LED's komen vanuit de ruimte tussen beide horizontale balken en worden via de pijp naar beneden geleid.
Tussen beide silo's in heb ik nog een klein afdakje geplaatst.

Rob