Railtour II-treinen

Gestart door BD1701, 18 april 2020, 21:25:03 PM

55erke


In spoorwegjournaal 141 staat een mooie reportage over de Freccia del sole  met  prachtige foto's.
Groetjes.

loco

In SJ147 uit 2005 vind je dan weer een mooi artikel over de Camino Azul.
In SJ38 vind je een artikel over Railtour geschreven door Daniel Piron (waar hebben we die naam nog gehoord)

Is er iemand die weet wanneer de laatste rijtuigen met het opschrift van Railtour hebben gereden? Deze informatie heb ik tot nog toe nergens tegengekomen. Het lijkt erop dat ze ergens begin jaren 1990 een stille dood zijn gestorven.

bollen neus

Ik moet hier ook nog ergens een ganse farde met al die treinsamenstellingen met foto's liggen hebben maar waar? Vergeetachtig worden hé. Ook een ganse resem grote foto's van AFB machienes in de Ardennen. Ik zal toch eens aan mijnen baas wat verlof moeten vragen om der eens achter te gaan zoeken.
Den Eric.

doomslu

Citaat van: bollen neus op 02 mei 2020, 11:43:22 AM
Ik moet hier ook nog ergens een ganse farde met al die treinsamenstellingen met foto's liggen hebben maar waar? Vergeetachtig worden hé. Ook een ganse resem grote foto's van AFB machienes in de Ardennen. Ik zal toch eens aan mijnen baas wat verlof moeten vragen om der eens achter te gaan zoeken.
Den Eric.
Doen Eric!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

B loc

In het boek "de reeks 20" van TSP staan enkele fotos met railtour 2 samenstellingen.
Gr