Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Nieuw nmbs model

Gestart door treinliefde, 12 oktober 2006, 16:52:09 PM

Arbeco

#150
Heb net 's even gekeken op de site van onze vriend Olaerts, en ja, denk dat er toch wel een 15 meekomt uit Mechelen hoor...
Ziet er zeer fraai uit!

Groetjes Len.
Old diesels never die...

daniel

#151
citaat:
Geplaatst door YES2NMBS


Mooie foto's! Heeft er iemand enig idee welke sporen hier worden gebruikt?


Het spoor is een Peco Streamline SL-102

Ludwig

#152
Als dit allemaal zo is.....
Denken bedrijfsleiders nu echt op die manier de sympathie van de potentiele kopers te verkrijgen ??
L.S.M , dit verhaal vedient wel verduideljking vind ik.
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Rochevalien

#153
Ik ben vooral heel blj met de vele foto's van deze lok die hier en in MSM worden gepubliceerd (?n de tekening van Rik De Blezer voor de leidingen op het dak)om nu eindelijk die 2 Lima kappen die ik nog heb liggen eens af te werken.Toegegeven de Olaerts lok steekt met kop en schouders boven de Lima lok uit( en dat geldt wellicht ook voor de LSM versie) maar die Lima kap met Roco chassis,nieuwe buffers,ingezette ruiten,gesuperde panto's,ruitenwissers ,opgezette leidingen enz zal toch ook geen slecht figuur slaan als ie ooit afgeraakt...

Gerrit

rixke rail

#154
citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Ik ben vooral heel blj met de vele foto's van deze lok die hier en in MSM worden gepubliceerd (?n de tekening van Rik De Blezer voor de leidingen op het dak)om nu eindelijk die 2 Lima kappen die ik nog heb liggen eens af te werken.Toegegeven de Olaerts lok steekt met kop en schouders boven de Lima lok uit( en dat geldt wellicht ook voor de LSM versie) maar die Lima kap met Roco chassis,nieuwe buffers,ingezette ruiten,gesuperde panto's,ruitenwissers ,opgezette leidingen enz zal toch ook geen slecht figuur slaan als ie ooit afgeraakt...

Gerrit



Veel moed jong !
Ik heb ze ook liggen (de Lima's), maar of of ze ooit ga superen ?!
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Brunel

#155
citaat:
Geplaatst door cota

Als dit allemaal zo is.....
Denken bedrijfsleiders nu echt op die manier de sympathie van de potentiele kopers te verkrijgen ??
L.S.M , dit verhaal vedient wel verduideljking vind ik.



Wat verwijten we LSM nou eigenlijk? Dat ze aangekondigde modellen (zie catalogus) ook daadwerkelijk uitbrengen?
Verhalen over wie wanneer met wie over wat heeft gesproken kunnen we met geen mogelijkheid controleren. Als Olaerts het een zegt en LSM het ander, wie geloven we dan?

LSM kondigt in een vroeg stadium modellen aan en laat ons voortdurend weten in welk stadium de ontwikkeling zich bevindt, ook als er vertragingen zijn. Dat werkt alleen als beloften uiteindelijk ook worden waargemaakt. Ander gelooft niemand bij vertraging meer dat een model nog komt.
Anderen kiezen ervoor pas op het laatste moment een model aan te kondigen. Is een andere werkwijze, niks mis mee.
Maar bij deze verschillende werkwijzen zal wat er nu gebeurt bij de reeksen 15 en 18 wel vaker voorkomen zonder dat er nu meteen 'schuldigen' moeten worden worden aangewezen.

rixke rail

#156
citaat:
Geplaatst door rixke rail

Dat blauw van de originele versie ([xx(])! Ik hoop dat die op het echte model beter is, want dat is z?ker niet het elektrisch blauw van de echte locs toen. (Hier zijn we, in tegenstelling tot de 5001, w?l zeker van de echte kleur) Hopelijk ligt het aan de foto, want anders zal ie niet veel sukses hebben. LSM zal zeker veel beter doen. Moge de beste versie winnen !
Modelspoorse groeten,
Eric.



Mea Culpa !
Het lag inderdaad aan de foto : het echte model is heel mooi. 'k Heb er uiteindelijk 2 gekocht : de 1501 in originele versie en de 1505 in laatste versie met UIC-stekker.
Ik ben benieuwd of LS-Models beter gaat doen !!!
Modelspoorse groeten,
Eric.

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN