Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Nieuw op afdeling N

Gestart door ybofire, 17 april 2020, 16:34:10 PM

Gust56

Hey Ivo, wat een verrassing U hier te ontmoeten op N-forum. Ik ben ook altijd al fan geweest van N maar tot op heden de overstap nog niet gemaakt. Voorlopig heb ik nog plaats genoeg om mij uit te leven in mijn "Märklin kot". In ieder geval wens ik U veel succes met deze nieuwe uitdaging.

Snobby Crash

Beste N rijders,

Ook ik ben op mijn zolder bezig aan een N baan...

Dus ik ben één en al volgend op jullie projecten...
Ik heb ooit, in een ver verleden een prachtige N baan gemaakt samen met Etienne en Garry,
en ga er nu voor om een module baan te maken.

Het thema is nog onduidelijk, maar het gaat iets worden met kolen, of steengroeven in de jaren 50...

Gr Geert

Gust56

Ivo heb je al een railkeuze gemaakt? Wat wordt het?
Groeten Staf

railrunner

Citaat van: Snobby Crash op 16 mei 2020, 23:26:12 PM
Beste N rijders,

Ook ik ben op mijn zolder bezig aan een N baan...

Dus ik ben één en al volgend op jullie projecten...
Ik heb ooit, in een ver verleden een prachtige N baan gemaakt samen met Etienne en Garry,
en ga er nu voor om een module baan te maken.

Het thema is nog onduidelijk, maar het gaat iets worden met kolen, of steengroeven in de jaren 50...

Gr Geert

Hey Geert,

Je maakt ons toch nieuwsgierig!  Modules?  Heb je eens gedacht om eventueel te kunnen aansluiten aan de MSM-N forumbaan?  Belgisch?
Heb je foto's van die N-baan die je samen met Etienne en Garry gemaakt hebt?

Het zou leuk zijn mochten we vorderingen op het forum kunnen volgen.  Succes in ieder geval!

ybofire

#19
Staf,
Ben bezig met de rails en wissels van Minitrix, de 80, zonder bedding, wel allemaal 2de hands spullen.
Ook al enkele locs gescoord en een heleboel wagons.
gr
ivo


Gust56

Bedankt Ivo. Dan blijf je toch een beetje eigen aan het merk (Minitrix -> Märklin). Ik blijf je volgen en wie weet schakel ik ook wel over.
Groeten Staf