Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Modelspoorexpo 2020 in Leuven

Gestart door Peter, 17 april 2020, 09:30:37 AM

wouterdt

tzou ook samenvallen met de ronde van vlaanderen  ;D ;D ;D

Floris

pfoe, zeggie zo wat, Luc...  :-\

Maar uh ja, jongens, goeie reden om maar allemaal gezond te blijven tot 2022  8) tot dan!

Gerolf

Dat wordt een absoluut modelspoorfeest  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

celtjan

Extra tijd voor een nieuwen MSM bak...
(De spullen liggen klaar. Al heb ik nu wat m'n handen vol met mantelzorg en werken, in maanden niet op de club geweest. En mss. moet ik toch maar es op zoek gaan naar pukkels voor tss. de Peco rails zodat het mogelijk wordt om deze toch ook in 3R bedrijf te kunnen inzetten.

Hou het veilig en gezond!

Jantje.

Jurgen

Op zich geen probleem dat alles uitgesteld wordt, zo kan ik sparen. De zolder wordt nu afgewerkt en dat kost blijkbaar ook wat geld.  :o ;D

Maar! Allemaal voor het goeie doel, want als hij af is...  :)

En verder gewoon zorgen dat ik niet te veel onder de mensen kom zodat ik niet besmet geraak, dan komt het wel in orde. Als we allemaal de regeltjes volgen, dan is er geen probleem.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

#65
ik kijk er naar uit hopelijk sponsert Corona Pils niet het hele zaakje ::) :( :)

Metpetergaathetbeter


doomslu

Beste vrienden, ik heb slecht nieuws.

Het heeft wat langer geduurd dan ik verwacht had, maar de knoop is eindelijk doorgehakt en het is helaas niet geworden wat ikzelf verwacht had. Met heel veel spijt in het hart moeten we meedelen dat de Grote Modelspoorexpo 2022 is afgelast.


We hebben heel hard ons best gedaan om de Grote Modelspoorexpo 2022 op poten te zetten, maar op 6 maand van de vooropgestelde datum moeten we vaststellen dat het jammer genoeg niet gaat lukken.


We beseffen dat alle modelspoorliefhebbers, modelbouwers, fabrikanten en handelaars snakken naar een grote beurs/expo, na 2 jaar stilstand. Daarom gaan we heel hard ons best doen om het evenement te organiseren in de toekomst. Wanneer en waar, dat kunnen we uiteraard nog niet meedelen, maar we blijven uitkijken naar een geschikte gelegenheid en locatie. Door de overvolle kalender in 2023 (onder andere Mobexpo en Euromodelbouw Genk in België) mikken we op 2024, terwijl we voor onze deelnemers aan de minibaantjes- en dioramawedstrijden een alternatieve oplossing trachten te vinden.

We hopen op jullie begrip en duimen dat we over twee jaar eindelijk terug de draad gaan kunnen opnemen.


Luc in naam van het ganse team
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ACFI

Heel heel spijtig.

Maar toch een dikke dankuwel aan al wie mee aan deze kar heeft gesleurd.

ACFI

Metpetergaathetbeter

wellicht hebben zaken die in het verleden en nu nog altijd wat (mee)spelen het niet gemakkelijk gemaakt (om nog niet te moeten zeggen onmogelijk gemaakt).......hopend op constant blijvende goede tijden !

Peter

Dat is heel spijtig Luc,
Ik vond dat de gezelligste en interssantste beurs.
2024 is nog wel ver weg, spijtig genoeg
Met vriendelijke groeten
Peter

mark7758

Begrijpelijk. En kunnen we langer bouwen aan de baan.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

stoomlokje

#72
x

Alberke

Citaat van: stoomlokje op 22 april 2022, 11:00:09 AM
ik lees hier zojuist het slechte nieuws. zodus dit jaar niet en volgend jaar ook al niet. :(
Dat is nu al 3 jaar.
ik vindt het eigenaardig dat al die festivals met 10-duizenden feestvierders wel kunnen doorgaan , maar dat van ons niet, het enige wat ik heb als hobby,wordt hier gewoon de dieperik in gestuurd.
We worden asmaar ouder en minder mobiel. straks gaat het gewoon niet meer.
Ik vindt dat we ons beter aan de hoogst balk kunnen ophangen, want we zijn alleen nog goed om de rijksten nog rijker te maken
Dit is géén leven meer. voor mij hoeft het niet meer.
En die Corona zijn stilletjesaan allemaal smoesjes aan't worden, ik geloof er NIET meer in.
Saskia
Ik voel met u mee en begrijp het volledig! Voor iemand die aftelt naar een onzekere datum zoals ik, komt het telkens hard aan als er weer eens een beurs/tentoonstelling wordt afgelast.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D