Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Modelspoorexpo 2020 in Leuven

Gestart door Peter, 17 april 2020, 09:30:37 AM

SuSke

daar kennen we dan andere oplossingen voor... zie pb
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Citaat van: Tothebeach op 30 april 2020, 11:30:31 AM
Citaat van: Jurgen op 29 april 2020, 12:28:38 PM
Op zich denk ik dat het ook niet slecht is dat de modelspoorexpo's uitgesteld worden. Zo heeft iedereen tijd om eens iets nieuw te bouwen en krijgen we de eerstvolgende keer volledig nieuwe dingen te zien in plaats van de banen en diorama's die we al 100 keer gezien hebben.

Nou ja,
Ik was bijna klaar voor 2020 en zit mijn baantje nu een beetje plichtsgetrouw af te maken. En daarna wordt ie verkocht of gaat de bijl er in, want om deze nu twee jaar te bewaren, daar heb ik de ruimte, noch de zin voor.
Deze gaat de beurs van 2022 dus niet halen, dus mis je zo ook primeurs.

Groet,
michel

Overigens, mocht je geïnteresseerd zijn in overname, stuur dan gerust even een PB

Dat is de andere kant van de medaille, helaas.

Interesse? Ik weet niet wat je bouwt, dus moeilijk te zeggen.
Langs de andere kant, mijn zolder heeft geen vloer of muren, zelfs geen verwarming. En de spaarrekening, tja, ik heb een hoop bakstenen gekocht...


Misschien is het een idee om de baantjes hier op het forum te laten zien op het moment dat de expo had moeten doorgaan? Een soort van Qaurantaine-versie van de expo?

Punten geven kan dan online op basis van het filmpje (bij een minibaantje) of duidelijke foto's (bij een diorama)?

En de MSM-crew kan de foto's en filmpjes gaan maken (indien de omstandigheden het toelaten...). Zo hebben jullie die bouwsels niet voor niets gemaakt en kan toch iedereen meegenieten.

Luc? Laat je horen!  ;D ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Iedere deelnemer kreeg een week geleden een mail om hem/haar te informeren over het uitstel van de expo.
Daarin werd hen ook gezegd dat ze automatisch ingeschreven zijn voor de expo 2022, op voorwaarde dat ze het reglement respecteren en het baantje dus niet ergens anders vertonen.
Tussen haakjes, af en toe 'iets' tonen op een forum mag wel hoor.
Iedereen krijgt dus gratis en voor niets 2 jaar extra bouwtijd!

En we gaan de inschrijvingen binnenkort opnieuw openstellen voor nieuwe deelnemers. Die hebben dan bijna 2,5 jaar de tijd, wat toch een extra motivatie moet zijn, hopen we.  ;)

Kortom: de wedstrijd 2022 moet de grootste ooit worden!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

#48
Aan jullie is 't waarschijnlijk voorbijgegaan, maar zonder die vervelende virussen zouden we op dit ogenblik hebben kunnen terugblikken naar de eerste dag van onze expo.
Ik ben heel blij dat onze beslissing in april juiste bleek te zijn, zelfs zonder glazen bol!  ;)
Maar ik zit wel met een leeg gevoel.

Het begint nu al weer wat te kriebelen... Nog twee jaar wachten...  :)

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

SuSke

Je bent niet enige met een "leeg gevoel" Luc.

Maar al bij al is het inderdaad wel de juiste beslissing geweest.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Martin Welberg

Denk dat velen een wat leeg gevoel hebben, mis dit jaar aardig wat expo's waaronder een aantal in de VS

stoomlokje

nog 2 jaar wachten  :'( :'( :'( :'( :'(     , dan zijn we misschien al doooood :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

erik de noorman

nog 2 jaar wachten  :'( :'( :'( :'( :'(     , dan zijn we misschien al doooood

Of we bouwen een expobaan  :) ;) :D ;D

Johnnytrein

Hopelijk hebben ze dan eindelijk iets gevonden om Covid-19 te genezen want blijkbaar zou het nog tot 2022 duren voor er een vaccin is.  :o
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

eddy

Of we bouwen een expobaan  :) ;) :D ;D

wij zijn bezig met een nieuwe baan, Voneche 12 m zichtbaar. Tijdperk einde stoom, begin diesels.
Zou zijn première moeten maken in Leuven 2022.
MSC De Kempen.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

Heb ook wel wat in de planning, maar of dat dan klaar is?
We komen zeker kijken.  En met iets uit de Ardennen wordt de intresse nog groter.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kautenbach

Gek idee he, met een beetje mazzel hadden we met deeltje vd nieuwe baan deelgenomen, dan waren nu de deuren net voor dag 2 open...lekker gaar, hoop mensen spreken enz....

Enfin, goed vooruitzicht, over 2 jaar, jeah, nu al zin aan ;D

Ronald

Precies, iets om naar uit te kijken. Een jaar geleden draaide ik zelf de laatste expositie met een eigen baantje bij MTD.... te lang geleden alweer. Laten we maar gewoon vooruit kijken en hopen dat we of volgend jaar of daarna gewoon weer dat kunnen doen wat we leuk vinden ;)