Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Modelspoorexpo 2020 in Leuven

Gestart door Peter, 17 april 2020, 09:30:37 AM

stoomlokje

#75
x

Alberke

De beurzen van Dipro gaan nog wel door; op de Verzamelbeurs kan je ook modelspoor vinden.
Ja, ik ben de plezantste thuis, als de vuilbak buiten staat! ;D

Klaas Zondervan

De modelbouwshow in Rosmalen gaat ook door.
https://modelbouwshow.nl/ 18 en 19 juni.

ramdani

zoveel negativiteit weer,
nog maar 1 keer naar een beurs geweest,
zonder die beurzen kan je ook gewoon verder met onze hobby,

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

Metpetergaathetbeter

je moet wel aan een deftige zaal raken hé de meesten worden nog steeds(gedeeltelijk)voor andere zaken gebruikt en sommige zijn jaren aan een stuk gehuurd geweest

rgp

Het niveau is weer hoog.

Een ding weet ik zeker: Luc en zijn team hebben er alles aan gedaan; men zou hun daarvoor kunnen bedanken ipv zijn soms misplaatste frustraties te plaatsen.

Al de prijzen gaan omhoog, dus ook die van evenementhallen.

Maar er is ook nog een gegeven: de deelnemers aan onze hobby is een verzameling iets oudere mensen, zowel professionals als toeschouwers en daar is een grotere terughoudendheid dan bij jongeren.  Daarom ook dat die festivals wel doorgaan; daarenboven is de afstand tussen "performer" en toeschouwer ook veel groter.

En Saskia: als ge u al aan een balk gaat omhangen omdat MSM2022 niet doorgaat, hoop ik voor jou dat er niemand is die iemand verloren is door zelfmoord jou tegenkomt.

Roland

stoomlokje

mij zullen ze in ieder geval niet missen

Jurgen

Mja, als zo'n expo het enige is waarvoor je nog leeft, dan heb ik oprecht medelijden met je.

Het is jammer dat de expo niet doorgaat, maar ik heb geen expo nodig om mezelf te amuseren met mijn hobby.
En als je echt mensen wil zien, die lopen ook buiten zo'n expo's rond hoor.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Floris

Zonde! Waar liep t op stuk eigenlijk? coronarisico (en kosten voor verzekering daartegen?) Of zijn hallen nu allemaal volgeboekt voor dingen die meer geld opleveren? (niet dat t uitmaakt, maar ben gewoon benieuwd)

Ben dr in 2024 graag bij in elk geval!

Citaat van: ramdani op 22 april 2022, 12:06:53 PM
zoveel negativiteit weer,
nog maar 1 keer naar een beurs geweest,
zonder die beurzen kan je ook gewoon verder met onze hobby,

mvg,
Michel
Je kan natuurlijk je eigen beurs organiseren als je echt op t punt staat je op te knopen... https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,22026.msg489411.html#msg489411

mark7758

Floris. Geweldig.
Voorstel in het najaar plannen we een dagje bij mij op de zolder. Hoop dat ik dan rond kan rijden. 8)
En daarna gaan we onze club bij jou op bezoek.  8)  We zijn maar met 6 leden.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

renstimpie

Sommige reacties...  tja..  iets met stuurlui die aan wal staan zeker...

In ieder geval veel moed en succes aan het organiserende team!!  We kijken er naar uit in 2024!!

14 & 15 september 2024 - Tentoonstelling MSC HET SPOOR
20 april april 2025 - ruilbeurs MSC HET SPOOR
13 & 14 september 2025 -  Tentoonstelling MSC HET SPOOR
18 & 19 april 2026 -  MOBEXPO 2026

Rochevalien

Citaat van: rgp op 22 april 2022, 12:14:42 PM
Het niveau is weer hoog.

Een ding weet ik zeker: Luc en zijn team hebben er alles aan gedaan; men zou hun daarvoor kunnen bedanken ipv zijn soms misplaatste frustraties te plaatsen.

Al de prijzen gaan omhoog, dus ook die van evenementhallen.

Maar er is ook nog een gegeven: de deelnemers aan onze hobby is een verzameling iets oudere mensen, zowel professionals als toeschouwers en daar is een grotere terughoudendheid dan bij jongeren.  Daarom ook dat die festivals wel doorgaan; daarenboven is de afstand tussen "performer" en toeschouwer ook veel groter.

En Saskia: als ge u al aan een balk gaat omhangen omdat MSM2022 niet doorgaat, hoop ik voor jou dat er niemand is die iemand verloren is door zelfmoord jou tegenkomt.

Roland


Je geeft anders ook wel het goede voorbeeld .

Vreemd dat niemand het over de echte reden - durft - te hebben , men wil de grote zalen vrijhouden voor een 4 de vaccinatie campagne in het najaar . Daarom is bv de mobexpo ook al niet kunnen doorgaan.

Floris

Citaat van: mark7758 op 22 april 2022, 12:39:26 PM
Floris. Geweldig.
Voorstel in het najaar plannen we een dagje bij mij op de zolder. Hoop dat ik dan rond kan rijden. 8)
En daarna gaan we onze club bij jou op bezoek.  8)  We zijn maar met 6 leden.  8)
geef maar een brul!

mark7758

Genoteerd. Praten we over de vorige beursen van MSM. En alle toekomstige ;D
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Ronald

Citaat van: stoomlokje op 22 april 2022, 11:00:09 AM
ik lees hier zojuist het slechte nieuws. zodus dit jaar niet en volgend jaar ook al niet. :(
Dat is nu al 3 jaar.
ik vindt het eigenaardig dat al die festivals met 10-duizenden feestvierders wel kunnen doorgaan , maar dat van ons niet, het enige wat ik heb als hobby,wordt hier gewoon de dieperik in gestuurd.
We worden asmaar ouder en minder mobiel. straks gaat het gewoon niet meer.
Ik vindt dat we ons beter aan de hoogst balk kunnen ophangen, want we zijn alleen nog goed om de rijksten nog rijker te maken
Dit is géén leven meer. voor mij hoeft het niet meer.
En die Corona zijn stilletjesaan allemaal smoesjes aan't worden, ik geloof er NIET meer in.
Saskia

Wat een godsonmogelijke zure reactie weer..... Verdiep u in de ware redenen zoals de kosten en voorbereidingen die zo'n evenement kost. Aan mensen zoals u zit onze hobby dus echt niet meer te wachten. Misschien is postzegel verzamelen een goede alternatieve optie voor u? ::)