Op zich denk ik dat het ook niet slecht is dat de modelspoorexpo's uitgesteld worden. Zo heeft iedereen tijd om eens iets nieuw te bouwen en krijgen we de eerstvolgende keer volledig nieuwe dingen te zien in plaats van de banen en diorama's die we al 100 keer gezien hebben.
Nou ja,
Ik was bijna klaar voor 2020 en zit mijn baantje nu een beetje plichtsgetrouw af te maken. En daarna wordt ie verkocht of gaat de bijl er in, want om deze nu twee jaar te bewaren, daar heb ik de ruimte, noch de zin voor.
Deze gaat de beurs van 2022 dus niet halen, dus mis je zo ook primeurs.
Groet,
michel
Overigens, mocht je geïnteresseerd zijn in overname, stuur dan gerust even een PB
Dat is de andere kant van de medaille, helaas.
Interesse? Ik weet niet wat je bouwt, dus moeilijk te zeggen.
Langs de andere kant, mijn zolder heeft geen vloer of muren, zelfs geen verwarming. En de spaarrekening, tja, ik heb een hoop bakstenen gekocht...
Misschien is het een idee om de baantjes hier op het forum te laten zien op het moment dat de expo had moeten doorgaan? Een soort van Qaurantaine-versie van de expo?
Punten geven kan dan online op basis van het filmpje (bij een minibaantje) of duidelijke foto's (bij een diorama)?
En de MSM-crew kan de foto's en filmpjes gaan maken (indien de omstandigheden het toelaten...). Zo hebben jullie die bouwsels niet voor niets gemaakt en kan toch iedereen meegenieten.
Luc? Laat je horen!