Ho Hom baan

Gestart door Dvroonen, 11 april 2020, 21:16:43 PM

Dvroonen

Ik ben na een hele tijd nog eens terug aan mijn baan begonnen .Ik heb een stuk afgebroken omdat het op papier er goed uitzag maar in het echt op niets trok .Het stuk waar de goederentrein opstaat is nieuw en deze bocht is het enige wat zichtbaar blijft ,de rest komt onder het landschap .De sporen van het schaduwstation zijn 6 meter lang en aan de andere kant is er nog een stuk van 6 meter .De verbinding tussen deze 2 delen word gevormd door een stuk van 4 meter dat een stuk lager ligt en daar komt een groot viaduct (dat is de theorie) 





 

Dvroonen

Ik zie dat mijn foto s er niet opstaan ik zal nog eens proberen
 

Stieven76

Voor het geval je het niet weet: Foto's kan je hier niet rechtstreeks uploaden. Die moet je op Flickr of een andere foto service plaatsen en dan via een link hier zetten.

Dvroonen

Hallo Stieven
Ik weet het maar het lukt me niet Ik copieer de link uit google drive maar er gebeurd niets
 

Dvroonen

 

Dvroonen

#5



 

doomslu

Ha! Met Flickr lukt het wel!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

steamdriven

Serieus grote baan.
Veel succes met de verdere bouw.
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

jacques timmermans

Hallo Danny,

Ben je eindelijk tot de jaren van verstand gekomen en het draadje van een modelbaan bouwen weer opgepakt!

Jacques