Lineas in het "wit"

Gestart door SuSke, 09 april 2020, 20:26:06 PM

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

De modelspoorfabrikanten zullen opnieuw in de handjes wrijven.  ;)
Wel een mooie livrei en ook een mooi initiatief.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Herwig

Die  besmettelijke tint is wel toepasselijk, heldhaftig of niet.

Driesel


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Prachtige loc , ik heb hier nog een witte Traxx van Piko rond rijden , misschien eens een poging wagen om die om te bouwen?
Dries , ik blijf dit zeker volgen. ;)
Bedankt voor de foto Suske.

svvander

Niet in model, maar wel in het thema:
https://www.facebook.com/LineasYourFreightForce/videos/639085626935319/

De witte loc komt ook in beeld, rond minuut 9 dacht ik.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Driesel





Het spuitwerk was eenvoudig. Het aanbrengen van de strepen (dmv decals) was een ander paar mouwen. Vooral de strepen rond de neus plooien is moeilijk en vergt veel geduld (bij het bestuderen van het voorbeeld heb ik zelfs gezien dat ze daar ook niet geheel nauwkeurig gewerkt hebben!)
Het is niet geheel perfect, maar ik ben best tevreden. Nu moet ik toch zeer dringend eens mijn baan afwerken zodat al die TRAXXen nog eens kunnen rijden! :-[

BC911

Knap resultaat hoor! Ook het tempo waarmee je zo een loc omspuit vind ik bewonderingswaardig 😎.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Knap werk Dries

Je hebt een primeur  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Driesel

Merci mannen,

@Bert: en vrijdag heb ik niets kunnen doen, want dan moest ik werken :)

Gerolf

't Is niet mijn tijdperk, maar toch chapeau  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw