Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

downloaden ESU LocSound V4. voor VT98-DB en andere

Gestart door stoomlokje, 07 april 2020, 12:26:25 PM

OlivierV

Als je op de site van esu een soud download krijg je een pop-up venstertje te zien, je moet hierin helemaal naar beneden scrollen en op accept klikken dat je akkoord bent met de voorwaarden etc...

Wss ligt het hieraan, daarna komt de file mooi in je downloads-flodder.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

Kan iemand die file niet gewoon opsturen naar stoomlokje?
Of hier de link plaatsen, zodat ik het doorstuur?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

stoomlokje

Citaat van: OlivierV op 08 april 2020, 20:37:27 PM
Als je op de site van esu een soud download krijg je een pop-up venstertje te zien, je moet hierin helemaal naar beneden scrollen en op accept klikken dat je akkoord bent met de voorwaarden etc...

Wss ligt het hieraan, daarna komt de file mooi in je downloads-flodder.
Olivier,
allemaal gedaan => niets in download folder terechtgekomen ( nu al +/- 20 x poging gedaan )

Ronald

Citaat van: stoomlokje op 08 april 2020, 12:29:35 PM
Ik werk ook met Go-Chr  , maar bij mij ,als ik op de knop "Download "klik zie ik wel dat er "iets " gebeurt, maar ik weet niet waarheen. Bij mij komt er onderaan het scherm niets hierover.
Ook als ik in al mijn mappen Download ga kijken is er nergens iets veranderd op de datums van gisteren of zojuist.
Ik weet het niet meer. :-[ :'( :'(
Ik mag overal gaan kijken ,in de mappen , en er staat niets van in.
Zou het kunnen , omdat ik met Win 10 werk en deze niet in de systeemvereisten is opgenomen?

Ik werk ook met Win10 en hier gaat het prima ;)

bellejt

laat ff weten welke decoder het juist is want er zijn verschillende files.Dan kan ik hem desnoods via wetransfer naar je sturen of je helpen de file te vinden via verkenner. Je kan hem dan downloaden naar je desktop en vandaar starten

Waterman

Net even geprobeerd, binnen de tien seconden gedownload.

Stuur anders je mailadres eens door via pm, dan zit die file meteen in je inbox.

Ps. Nu ik zie voor hoeveel modellen er soundfiles beschikbaar zijn krijg ik toch ook zin om eens met een sounddecoder te experimenteren  ;D

stoomlokje

#22
Goede late avond ,
Beste mede-modelspoorders- en denkers.
Ik heb de file van veschillende personen toegestuurd gekregen , en deze dan ook zo snel mogelijk gepoogd om deze in te laden in de decoder.  ( zojuist nog )
Met dank aan de toegestuurde files, is het mij eindelijk gelukt om het geluid erop t e plaatsen. :) :) ;D
Vooral dank aan Luc, ;) Patrick ;) & Erik ;) , maar ook aan de vele mede-denkers hier op het forum om een oplossing te zoeken.
Allemaal bedankt voor de moeite. :) :)

Ik heb een sterk vermoeden dat de onmogelijkheid om de sounds te downloaden van de website  dan toch te maken heeft met die Windows 10 , we zullen dat nog eens verder moeten onderzoeken.
Groetjes Saskia
En nu nog de functie toetsen aanpassen.

Ronald

Fijn dat het gelukt is. Maar nogmaals, het heeft NIETS met Windows 10 te maken, het is iets met de manier hoe je browser werkt. Ik heb toch sterk het idee dat jou browser wel werkt maar dat het misschien toch meer aan je ervaring met dit soort dingen te maken heeft. Tip; een keertje met iemand naast je door dit proces heenlopen en zeker weten dat het je dan wel lukt ;)

doomslu

Citaat van: stoomlokje op 10 april 2020, 02:14:44 AM
...

Ik heb een sterk vermoeden dat de onmogelijkheid om de sounds te downloaden van de website  dan toch te maken heeft met die Windows 10 , we zullen dat nog eens verder moeten onderzoeken.
...
Ik heb die file gewoon gedownload onder Windows 10 en met Chrome, en jou die daarna verstuurd per mail.
Iemand zal jou dat eens moeten tonen.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

stoomlokje

Op het ogenblik mag hier helaas niemand binnenkomen ( Coronagevaar hé ), maar later misschien eens.
Toch nogmaals allemaal bedankt.
Mvg,
Saskia

Ronald