Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Downloads Van Biervliet

Gestart door Bonaza, 02 april 2020, 22:20:55 PM

Bonaza

Beste medespoorders,

Nu dat we in deze moeilijke dagen zitten lijkt het mij ondertussen eens tijd dat Van Biervliet op hun site de te downloaden documenten in orde brengt. De winkel is nu toch gesloten dus zullen ze wel wat meer tijd hebben. Die werken zijn nu toch al meer dan een jaar bezig.

Groeten

Marcel

Rangeerduivel

Hallo Marcel,
Zou het niet meer effect hebben moest je de tekst in vorige post eens mailen naar dit adres;
info@vanbiervliet.com
of naar kvb@vanbiervliet.com
Wij kunnen daar niet veel aan veranderen hoor... ::)

;)

B_Modelbouw

Beste Marcel,

Is dit ook niet een beetje kortzichtig... 't Is niet omdat een winkel fysiek niet open is, dat er plots meer tijd is.
(Hun bestellingen lopen door via pakketdiensten, nu hun actie met de AM104,...)
Trouwens een website opbouwen gebeurt mogelijk niet door hun zelf.

Blijkbaar zijn er mensen die nu thuis zitten en niet weten wat te doen, en waarbij de muren op hun afkomen...
Maar als ik even naar mezelf kijk verzuip ik in het werk. Dus zeg alsjeblief niet wat anderen moeten of kunnen doen.
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


755philippe


Je mag ook niet vergeten dat Vbv ook wel bezig is om hun voorgestelde nieuwigheden tot een goed eind te laten komen zodat deze kunnen uitgeleverd worden. Denk maar eens aan de Budd als voorbeeld : decoders programmeren en inbouwen, binnenverlichting als optie inbouwen, alles testen, bestellingen nakijken en opzij leggen, paketten klaarmaken en eventueel plannen maken voor nieuwe moddellen anno 2021, herstellingen van loks eventueel, en dan moet de rekken in de winkel eventueel aangevuld worden, flyers maken voor toekomstige opendeurdagen, 2de handsmateriaal ordenen en noem maar op en wat ook nog belangrijs is... voor het gezin en kinderen zorgen. Ik denk dat Vbv zijn handen vol heeft en zich niet thuis staat te vervelen. Volgens mij een beetje kort door de bocht dat ze niet veel te doen hebben. Ook niet vergeten dat ze eigenlijk ook fabrikant zijn.
Mvg


755philippe

dani

de winkel
de website
de artikeltjes

.. het zijn allemaal  puntjes van de ijsberg die een zaak als VBV maken.
Ja, het is de "front-end" en het is wat je ziet als klant, maar er  komt heus wel meer bij kijken.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Bonaza

Hallo,

Tja als ge een winkel hebt en ge zijt fabrikant.....kortom als ge treinen wil verkopen en ge hebt een website met de handleidingen voor die treinen is het dan niet niet logisch dat je die daadwerkelijk kan downloaden. Ik zelf ben ook een fan van VBV ik heb een 5 tal locomotieven van hen rijden. Met daaronder de duikbril in al zijn glorie. Ge kunt kritiek ook wel eens positief bekijken. Hun website in de huidige vorm staat er zo reeds lange tijd bij. Kijk eens naar de site van "ook een fabrikant" van bijvoorbeeld Digkeijs daar staan alle handleidingen van hun produkten op. Maar we gaan hier geen discussie starten het was maar een opmerking een inderdaad hier gaan we dat niet verhelpen.

Groeten

Marcel

OlivierV

#6
Citaat van: 755philippe op 03 april 2020, 10:03:29 AM

Je mag ook niet vergeten dat Vbv ook wel bezig is om hun voorgestelde nieuwigheden tot een goed eind te laten komen zodat deze kunnen uitgeleverd worden. Denk maar eens aan de Budd als voorbeeld : decoders programmeren en inbouwen, binnenverlichting als optie inbouwen, alles testen, bestellingen nakijken en opzij leggen, paketten klaarmaken en eventueel plannen maken voor nieuwe moddellen anno 2021, herstellingen van loks eventueel, en dan moet de rekken in de winkel eventueel aangevuld worden, flyers maken voor toekomstige opendeurdagen, 2de handsmateriaal ordenen en noem maar op en wat ook nog belangrijs is... voor het gezin en kinderen zorgen. Ik denk dat Vbv zijn handen vol heeft en zich niet thuis staat te vervelen. Volgens mij een beetje kort door de bocht dat ze niet veel te doen hebben. Ook niet vergeten dat ze eigenlijk ook fabrikant zijn.
Mvg




755philippe

Je vergeet nog het bedenken en voorzien van een oplossing voor het tandwielprobleem bij de 55-ers en evt andere reeksen. ;)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ramdani

die winkel is dicht,dus veel rekken zullen er niet moeten aangevuld worden ;)

verder kunnen de websites van alle Belgische modelspoorwinkels wel een update gebruiken,het is nu het enigste venster dat de klanten hebben op hun winkel,en kwa gebruiksvriendelijkheid en info is het huilen met de pet op;

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

Rangeerduivel

Citaat van: ramdani op 03 april 2020, 16:48:42 PM
verder kunnen de websites van alle Belgische modelspoorwinkels wel een update gebruiken,het is nu het enigste venster dat de klanten hebben op hun winkel,en kwa gebruiksvriendelijkheid en info is het huilen met de pet op;

Daar ben ik het nu eens wel mee eens zè.
Bijvoorbeeld; Ik wou deze week een bestelling doen bij PBmessingmodelbouw....wat een drama om daar iets te zoeken/bestellen!
Prijzen kan je niet zien als je niet ingelogd bent enz...wat is er geheim aan wat iets kost?  ::)
Heb het dan maar zo gelaten, veel te omslachtig, onduidelijk en geen afbeelding van hoe het er werkelijk uit ziet, enkel een kromme tekening.
Heb het maar zo gelaten.
En dan komen janken dat het slechte tijden zijn voor de modelhandelaar!

;)

Koen

Goh, ik ben het er niet volledig mee eens. VB werkt zich krom om alles rond te krijgen en dan moet je natuurlijk prioriteiten stellen. Eerlijk gezegd, zou ik niet in hun schoenen willen staan. Ontwerpen, produceren, kwaliteitscontrole, een winkel en een gezin runnen om maar enkele te noemen. Wellicht vergeet ik nog heel wat. Zij hebben ook maar 24u op een dag.
Er kan misschien wel tijd vrij komen maar ik ben er van overtuigd dat er nu veel zaken gebeuren die anders gewoon moeten blijven liggen.
En dat de site misschien niet 100% is ... Ons bedrijf heeft hetzelfde probleem, al jaren, en dit is geen familiebedrijf  maar een multinational met meer dan 200 000 werknemers  :-X.
Eerlijk gezegd, denk ik dat hun verkoop niet van hun site afhankelijk is.
Enfin, dat is natuurlijk mijn visie op de zaak.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

ramdani

in normale tijden zal hun verkoop misschien niet afhangen van hun site,maar nu wel;
ik heb een VBV bij HST gekocht,gewoon omdat ik daar direct kan zien of hij in stock is,wat de status van mijn bestelling is,met wat ik kan betalen,wat de verzendkosten zijn,etc...

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

1885

Ik post niet veel maar toch al 28 jaar bezig met verzamelen.
Een baan komt er voorlopig niet van door kids. Wel een moduleclub in NL maar door Corona zal dat wel lange tijd uit liggen.

Verzendkosten bij VBV zijn bij mij ongeacht de grootte altijd 10 EUR geweest.
Ik geef gewoon mijn lijstje door en wacht wel tot het binnen is. Top dat je niet moet betalen voor de reservatie.
Ik rij er met veel plezier dik 150 km naar toe. Zijn supervriendelijke mensen en brengen leuke dingen uit.
Die website stoort me niet.

mardig23

Citaat van: Koen op 03 april 2020, 17:56:01 PM
......VB werkt zich krom om alles rond te krijgen en dan moet je natuurlijk prioriteiten stellen. Eerlijk gezegd, zou ik niet in hun schoenen willen staan.

Ik wel, maar ik heb er gewoon het lef niet voor om daar aan te beginnen!!!
Mvg Karl

Koen

Citaat van: mardig23 op 03 april 2020, 22:06:31 PM
Citaat van: Koen op 03 april 2020, 17:56:01 PM
......VB werkt zich krom om alles rond te krijgen en dan moet je natuurlijk prioriteiten stellen. Eerlijk gezegd, zou ik niet in hun schoenen willen staan.

Ik wel, maar ik heb er gewoon het lef niet voor om daar aan te beginnen!!!

Ik ben ook iemand die hard werkt maar dit is toch nog een ander niveau. Bovendien moet je het maar doen, de risico's die ze nemen om producties op te starten ... ik denk vooral het zakelijk inzicht en zoals je zegt, het lef hebben om ... , dat ontbreekt bij mij.

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Sicco

De brochures voor 2020 die (nog) niet onder downloads staan, staan gewoon midden op de voorpagina te downloaden. Ik snap het hele punt dus echt niet....