AM 104 bordeaux - Van Biervliet

Gestart door 1885, 01 april 2020, 13:14:20 PM

doomslu

Citaat van: Snobby Crash op 02 april 2020, 11:38:59 AM

Trouwens de aankondiging staat in msm hé... moest dit niet echt zijn zou msm deze bladvullende advertentie zeker niet plaatsen zonder deze eerst even in vraag te stellen...

Gr Geert
We zijn inderdaad al een tijd op de hoogte van de actie.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *


evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Jurgen

Misschien wordt het stilaan tijd dat ik het dan toch maar geloof zeker...  ::)


Alleen blijf ik het dan wel vreemd vinden dat men een fictief stel verkoopt hiervoor. En nog vreemder dat die zo snel uitverkocht waren... Ieder zijn ding zeker?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Koen

Citaat van: Jurgen op 03 april 2020, 20:41:57 PM
Misschien wordt het stilaan tijd dat ik het dan toch maar geloof zeker...  ::)


Alleen blijf ik het dan wel vreemd vinden dat men een fictief stel verkoopt hiervoor. En nog vreemder dat die zo snel uitverkocht waren... Ieder zijn ding zeker?

Tja Jürgen, ik heb ook overwogen om dit stel te kopen. Alleen was dit niet in mijn budget voorzien Ik heb Kristof dan ook gevraagd om een bedrag te kunnen storten zodat ook ik mijn steentje kan bijdragen. Hier wordt aan gewerkt!
Bij deze nog maar eens een oproep aan iedereen om zijn goed hart te laten zien en ook deel te nemen aan dit project! Elk bedrag, hoe klein ook, draagt bij om te verpleging veiliger te kunnen laten werken!
Van het ogenblik er meer info is, zal ik, na overleg met Kristof, een draadje over opzetten.

Groetjes,
Koen

Nooit te oud om te leren


mardig23

Mvg Karl

Bonaza

Knap initiatief van Sophie en Kristof.

Marcel

755philippe

#38

Dit is echt een top-initiatief van een goede modelbouwwinkel(fabrikant). Moest elke belgische ondernemer zo'n initiatief ondernemen moest de regering geen mondmaskers meer bestellen.


Een grote APPRECIATIE aan Sophie en Kristof!!!!!!!! Ja, ik zit zelf een de zorgsektor.







Mvg


755philippe

Koen

Citaat van: 755philippe op 03 april 2020, 22:23:15 PM

Dit is echt een top-initiatief van een goede modelbouwwinkel(fabrikant). Moest elke belgische ondernemer zo'n initiatief ondernemen moest de regering geen mondmaskers meer bestellen.


Een grote APPRECIATIE aan Sophie en Kristof!!!!!!!! Ja, ik zit zelf een de zorgsektor.







Mvg


755philippe

Daar sluit ik mij volledig bij aan  :)

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

krispy

Ik vindt het een prachtig initiatief van Kristel en zen entourage , ook wat koen voorstelt  maar heb ook men bedenking , we gaan de toer op van nog niet zolang geleden met PIA als ge het nog herhinnerd ,
Via privé initiatieven worden de politiek hun miskunnen weer opgelost , maar waar zij uiteindelijk weer beter van worden .Dat zou eigenlijk de bedoeling niet mogen zijn he , ons bedrijf heeft zonder eenige moeite 5000 masker van china kunnen laten afkomen (hebben daar wel een kantoor ) en die naar uz leuven gedaan , waarom heefd de overheid dan zo een probleem ? Ha ja ze moeten het beste hebben voor geen geld , daar wringt waarschijnlijk het schoentje,  ook op het werk van men vrouw(zorg Leuven) daar staan op de burelen hopen flessen handgel ,  iedereen werkt daar van thuis uit , maar de personen die de zorg doen krijgen geen gel , we hebben er geen wordt er gezegd terwijl de bureaus vol staan , ze moeten maar zien zelf iets vast te krijgen

OPGELET ik breek die initiatieven niet af hé,  vindt het zelf prachtig maar wou ook even men gedacht kwijt
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Rangeerduivel

#41
Citaat van: krispy op 04 april 2020, 10:03:37 AM
Via privé initiatieven worden de politiek hun miskunnen weer opgelost , maar waar zij uiteindelijk weer beter van worden .

Voila! Net daarom heb ik in dat ander draadje nee gestemd....sorry Koen, jij zal het wel goed menen zeker, maar wat Kris hier schrijft is de harde werkelijkheid.... :(

;)

Koen

@Kris en Rudy,

Ik begrijp en respecteer jullie mening MAAR ... je moet maar eens in de schoenen staan van het verplegend en verzorgend personeel.
Je hoort overal noodkreten.
Kan je dit dan zomaar over je heen laten gaan?
Dat de overheid zijn werk niet of onvoldoende doet daar kunnen de mensen van de zorgsector weinig aan doen. Zij geven het beste van zichzelf, moeten wij dat dan ook niet doen?
Dat ik nu mee op de kar spring van deze maskers heeft tot doel om Kristof en Sophie hun project te ondersteunen, niet om zelf nog maar eens iets op te starten (ik werk liever op de achtergrond).
Bovendien is dit niet het enige wat ik doe. In de eerste plaats probeer ik bejaarde mensen in de buurt te bezoeken, volledig conform aan de regels. Dit wil zeggen, aanbellen en op 3m afstand van de deur gaan staan om een babbel te doen.
Het is kleinschalig maar je maakt mensen gelukkig en je merkt dat ze er elke keer op zitten te wachten.
De laatste keer was het een dag later door omstandigheden en ik kreeg al de opmerking "ik dacht dat je al niet meer kwam".


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

krispy

@koen , ik begrijp het volledig ,maar men vrouw werkt ook in de zorgsector , dienen van zorg Leuven ,ook hier van hetzelfde , zoals ik geschreven had voor het intern personeel dat thuis werkt alles , die op de baan trek uwe plan , da's zeer frustrerend,  ik heb hier ontmaskerd van op het werk (doos gevraagd ivm wat ik hierboven schreef en ook  gekregen , maar vindt het dan weer niet ok dat ze daar zelf moet voor zorgen , hetzelfde als de alcoholgel in de bureaus met hopen , buitenpersoneel trek uwe plan
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Koen

Citaat van: krispy op 04 april 2020, 19:46:48 PM
@koen , ik begrijp het volledig ,maar men vrouw werkt ook in de zorgsector , dienen van zorg Leuven ,ook hier van hetzelfde , zoals ik geschreven had voor het intern personeel dat thuis werkt alles , die op de baan trek uwe plan , da's zeer frustrerend,  ik heb hier ontmaskerd van op het werk (doos gevraagd ivm wat ik hierboven schreef en ook  gekregen , maar vindt het dan weer niet ok dat ze daar zelf moet voor zorgen , hetzelfde als de alcoholgel in de bureaus met hopen , buitenpersoneel trek uwe plan

Een spijtige zaak hé. Laat ons hopen dat de regering lessen trekt uit het verleden (hoewel ik daar sterk aan twijfel)

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren